woensdag 28 augustus 2013

BEAUTY | MY DAILY MAKE-UP

Ik wilde jullie een keer laten zien welke make-up ik elke dag draag. Natuurlijk draag ik niet elke dag dezelfde simpele dingen, maar combineer ik het ook wel eens met een leuk kleurtje. Hierboven zien jullie mijn dagelijkse make-up. Kijk verder om te lezen hoe ik het aanbreng en met welke producten ik mijn make-up vaak combineer. 



Elke ochtend na dat ik heb gedoucht, smeer ik mijn gezicht in met een beetje Nivea. Dan breng ik wat poeder aan van Essence, de kleur is best donker en ik kan deze daarom alleen in de zomer gebruiken wanneer ik wat bruiner ben geworden, in de winter draag ik een lichtere poeder en gebruik ik heel soms wat foundation. Deze poeder breng ik aan met een kwast, ook van Essence. Na het aanbrengen van de poeder breng ik de eyeliner aan. Hiervoor gebruik ik de Essence eyeliner pen extra longlasting. Na de eyeliner doe ik nog wat mascara op en daarvoor gebruik ik een mascara van Catrice.

Bij sommige outfits doe ik wat lipgloss of lippenstift op. Het liefst gebruik ik dan deze rode lipgloss van Miss Helen. Ik heb deze lipgloss al heel lang en ben er erg zuinig op. Ik heb heel veel verschillende kleuren, maar draag deze het liefst. Als ik lippenstift op heb, draag ik vaak een donkerroze kleur van de Hema.


Het is soms nodig om wat kleur op je wangen aan te brengen en daarvoor gebruik ik het liefst deze blush van Essence. Ik heb hem pas gekocht en het is nu al mijn favoriet, ik schreef er ook over in mijn Beauty Shoplog.


Dit was dan mijn dagelijkse make-up, erg simpel, maar ik vond het toch leuk om te doen. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden!


Welke make-up producten draag jij iedere dag?

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik draag zelf maar weinig make-up, maar wat ik wel iedere dag draag is mascara, en dan vaak ook wat eyeliner!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...