donderdag 15 augustus 2013

DAGJE AMSTERDAM

Ik ben vandaag met mijn vader naar Amsterdam geweest en heb er heerlijk kunnen shoppen! Lees verder voor meer...





We hadden de auto eigenlijk expres aan de gracht gezet die aan de Leidsestraat grenst, omdat ik wist dat de Brandy Melville in de Leidsestraat zit. De Brandy Melville is een hele toffe kledingzaak die al erg bekend is in Amerika. De enige winkel ervan hier in Nederland zit in Amsterdam, helaas! Jammer dat ik er zo ver weg van woon, maar ik ben er toch geweest. En inderdaad, de winkel is heel tof! Ik heb er 2 tops gekocht. 1 daarvan doe ik morgen aan en daar maak ik dan meteen een foto van. De andere top post ik later nog een foto van.

En natuurlijk zijn we even langs de Starbucks gegaan... Ik koos voor een warme chocolademelk met hazelnoot, heerlijk! En deze foto is genomen in de Kalverstraat.

En deze foto is van mij op de Dam, een groot plein met heeeeel veel touristen!
En dan nog even mijn Outfit Of The Day:

Wit shirt met tekst - Only
Lang zwart vestje - H&M
Rode broek - Zara
Zwart met witte Adidas sneakers - Coach

1 opmerking:

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...