donderdag 22 augustus 2013

De basis van een kledingkast



Ik heb echt heel veel kleding, maar ik draag vaak maar de helft van de kleding die ik mijn kast ligt. Ik heb nooit iets om aan te trekken, tot ik mijn kledingkast goed ging opruimen en erachter kwam dat er toch een paar dingen missen. Ik heb daarom een lijstje gemaakt met een aantal kledingstukken die handig zijn om in je kast te hebben. Ik vind de basis items zo handig, omdat je ze bijna overal mee kunt combineren. Lees verder om het lijstje met de items te lezen!



Dit is mijn basis van mijn kledingkast, zoals ik al zei kan ik deze items makkelijk combineren. Het is daarom fijn om dit altijd in je kast te hebben.


Een spijkerbroek
Een zwarte broek
Een spijkershort

Een zwarte blazer

Een zwart jurkje

Een blouse

Een dik vest of een dikke trui voor in de winter

Een dun vestje in een simpele kleur

Een wit en een zwart shirt

Een wit en een zwart hemdje


Dit was de basis van mijn kledingkast.
Omdat dit best simpele items zijn zet ik hieronder ook nog een paar items waarmee je de basis goed kunt combineren om het wat op te vrolijken.

Een gekleurde broek

Een gekleurde short

Een spijkerjack of leren jack


Een oversized shirt


Dit was mijn artikel over de basis van mijn kledingkast, ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad en het leuk vonden!

Wat kun jij niet missen uit jouw kledingkast?

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...