zondag 11 augustus 2013

SUMMER PLAYLIST

Een zomer kom ik niet door zonder muziek (een winter ook niet trouwens). Dus ik besloot om mijn playlist op mijn blog te posten. Het leuke aan muziek is dat er vaak herinneringen zitten aan een bepaald liedje. Ik heb deze zomer ook weer heel veel herinneringen gemaakt, en aan ieder liedje zit er een. :-)
Kijk verder voor mijn summer playlist!



Mijn summer-playlist bestaat uit de volgende liedjes:

Bakermat - Vandaag

Bakermat - Zomer

Cherry Cheryy Boom Boom - One and only (R3hab) Remix

Emma Louise - Jungle

Ella Eyra ft. Rudimental - Waiting All Night

Macklemore & Ryan Lewis feat. Mary Lambert - Same love

Major Lazer feat. Amber Coffman - Get free

Mi Mi Mi - Serebro

MKTO - Classic

Mr. Probz - WavesRobin Thicke feat. t.i. + pharrell - Blurred Lines

Stromae - Papoutai

Taylor Swift - Red

Tom Odell - Another love

Yellow Claw & The Opposites - Thunder

Wake me up - Avicii


Waaruit bestaat jullie summer playlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...