zaterdag 31 augustus 2013

OUTFIT VAN VANDAAG

Ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren, maar gelukkig scheen vandaag het zonnetje af en toe een beetje. Ik was al vroeg wakker voor mijn doen en zat om 12 uur op de verjaardag van mijn nichtje. Eerst binnen in de hitte en vervolgens buiten in de zon. Natuurlijk was ik zo verstandig om een zwarte broek aan te doen, want dat is nog warmer. Maar goed, het was een leuk dagje. Toen ik vanmiddag thuis kwam, ben ik meteen wat artikels gaan schrijven omdat ik na een leuke dag altijd vol inspiratie zit. En daarna heb ik nog even heel het nieuwe assortiment van Catrice leeg gekocht. Mijn outfit van vandaag was qua kleuren wat saai, maar dat vrolijkte ik op met mijn roze lippenstift van de Etos. Kijk verder om mijn hele outfit te zien!



Ik ging vandaag voor een lange zwarte broek dat uiteindelijk een slechte keuze was. Vanochtend zag het weer er nog heel somber uit, maar gelukkig begon de zon vanmiddag te schijnen. Ik had een comfortabele top aan, gecombineerd met een spijkerjack. Ik houd van mijn spijkerjack, omdat ik hem bij heel veel outfits kan dragen. En ik droeg natuurlijk mijn zwarte Adidas sneakers weer, ze zitten zo fijn en staan heel leuk bij veel outfits. Ik vond het namelijk wel te warm voor mijn zwarte all stars, maar die gaan jullie op mijn blog ook zeker wel tegenkomen binnenkort!
Eigenlijk heb ik altijd wel een tas bij me, zo ook vandaag. Deze tas is eigenlijk van mijn zus, maar omdat ik hem zo handig vind, mocht ik deze tas een dagje lenen.

Spijkerjack - H&M Jaren geleden dus nu niet meer verkrijgbaar, helaas!
Top met anker - Brendy Melville
Zwarte tanktop - H&M
Katoenen tas - Primark in Londen
Zwarte broek - H&M 
Zwarte sneakers - Coach

2 opmerkingen:

  1. Weer een gezellig stukje om te lezen met leuke foto's! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een stoere outfit, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...