zaterdag 17 augustus 2013

SHOPLOG | Amsterdam

Mijn eerste shoplog! Ik laat hier in al mijn aankopen zien en deze keer mijn aankoopjes uit Amsterdam. 
Deze croptop heb ik gekocht bij de Brandy Melville. Hij zit erg lekker en het staat ook leuk met een zwarte tanktop eronder. Je kunt het met veel broeken en vestjes combineren. 

 Deze top heb ik ook bij de Brandy Melville gekocht, ik heb hem nog niet aangehad. Er kan wel een zwarte tanktop onder, of een tanktop in een andere kleur. Het anker is donkerblauw met witte kleine bloemetjes erop.
Deze sjaal heb ik alvast voor de herfst gekocht bij de Six. Omdat hij zwart met wit is, kun je hem met veel kleuren combineren. Gelukkig heb ik hem nog niet nodig gehad!

Deze infinity ring heb ik gekocht in een zaakje in Amsterdam. Hij was erg goedkoop dus vandaar dat hij niet zo mooi meer is. Toch vind ik het tekentje erg leuk en was ik al heel lang op zoek naar zo'n ring. 

Ik hoop dat jullie mijn eerste shoplog leuk vonden! :)

3 opmerkingen:

  1. die top met dat anker is leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke aankopen gedaan deze week zeg, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes!


    Doe je al mee met mijn winactie? www.fashion-fantasia.blogspot.nl/2013/08/win-infinity-armband-van-25fashionnl.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...