maandag 19 augustus 2013

SHOPLOG | Beauty

Ik ben vandaag even het dorp in geweest en omdat ik nog wat spulletjes nodig had, heb ik nog wat aankopen gedaan. Deze keer is het geen shoplog waarin in mijn kleding laat zien, maar vandaag staan er beautyproducten in. Het is altijd moeilijk om goede producten te kopen die nog een beetje betaalbaar zijn, maar als je goed zoekt, lukt dat wel! Het is mij vandaag ook weer gelukt. Lees snel verder om alle items te zien en over te lezen.

Mijn eerste aankoop was deze "Coconut Lipbalm" van de Action. Ik draag in de zomer bijna geen lippenbalsem, maar zodra het buiten weer koud wordt, zit het altijd in mijn tas. Gelukkig heb ik hem de komende weken nog niet nodig, maar het is altijd handig om in de buurt te hebben.


Deze poedersponzen heb ik ook bij de Action gekocht. Drie kleuren in een pakje, ideaal! Op de foto kun je de kleuren niet zo goed zien, maar er zit een witte, huidskleurige en een zachtroze spons in het pakje. Ik vind het fijn dat deze sponsjes erg zacht zijn. Ze zijn niet erg ruw, maar gemaakt van katoen.


En (natuurlijk niet te vergeten) reinigingsdoekjes die naar cocos ruiken. Heerlijk! Deze reinigingsdoekjes heb ik ook bij de Action gekocht. Het zijn hele fijne doekjes die erg zacht zijn en bij mij irriteren ze niet aan mijn huid. Super fijn!


Deze blush heb ik bij de Kruidvat gekocht. Bij het merk Essence. Ik vind Essence een heel goed make-up merk en koop daarom ook bijna al mijn make-up daarvan. Dit is een nieuwe kleur en ik wilde hem daarom wel eens uitproberen.


Deze smokey eyes kwast is ook van Essence. Ik heb heel veel oogschaduw in mijn kast liggen en wil deze vakantie nog eens wat dingen uitproberen met make-up. Smokey eyes lijkt me het leukst om te kunnen. Dus ik ga heel veel oefenen met behulp van deze kwast! 


En dan mijn laatste item: donkerrode nagellak van de Hema. Op de foto kun je niet goed zien hoe donker de nagellak is, maar ik zal nog eens een foto van mijn nagels posten wanneer in deze nagellak op heb. Het is in elk geval een hele mooie kleur, vind ik. 


Wat vinden jullie het leukste item?

3 opmerkingen:

  1. die blush ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reinigingsdoekjes die naar cocus ruiken?! Moet ik ook maar eens proberen :)
    Hoe duur waren die?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De reinigingsdoekjes heb ik bij de Action gekocht voor 80 cent. In een pakje zitten 25 doekjes. Het is een aanrader, vind ik!

      Verwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...