woensdag 21 augustus 2013

TAG | Best friend

Ik heb weer een tag voor jullie! Deze keer de "Best Friend Tag" die ik samen met mijn beste vriendin Romy heb gemaakt. In de tag beantwoorden we 20 vragen, sommige vragen beantwoorden we individueel en sommige beantwoorden we samen. Lees snel verder om onze antwoorden te zien!


1. Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
5 jaar geleden hebben we elkaar ontmoet op de dansschool.

2. Wat is jullie leukste herinnering?
We hebben heel veel leuke herinneringen, maar ik denk dat de Cinnamon Challange wel de meeste indruk heeft gemaakt. Het was erg grappig, en we hebben toen veel gelachen (wat we eigenlijk altijd doen). 

3. Omschrijf elkaar in 1 woord.
Romy vindt Kikki gezellig.
Kikki vindt Romy lief.


4. Wat is je favoriete make-up merk?

Romy: Essence natuurlijk!
Kikki: Ook Essence, het heeft echt goede producten en is niet te duur. 


5. Wat irriteert je heel erg?
Romy: Mensen die heel langzaam lopen.
Kikki: Mensen die in een kledingwinkel overal voor gaan staan.


6. Hebben jullie ooit dezelfde persoon leuk gevonden?

Nee, gelukkig niet! We vallen niet op dezelfde types. 


7. Als jullie ergens samen heen konden in de wereld, waar zouden jullie heengaan?
Londen! Om daar hele dagen heel gezellig te shoppen samen.

8. Wie is er 's ochtends langer bezig met make-up opdoen?

We doen er allebei echt heel lang over, maar Romy het langst...

9. Wat is je favoriete seizoen?
Romy: Zomer, want ik houd van de kleding die ik in de zomer kan dragen!

Kikki: Zomer, want ik houd van de zon (wie niet?!) en simpele outfits zoals een short met een oversized top. 


10. Wat draag je het liefst in de zomer?
Romy: Een short met een topje, omdat dat gewoon het fijnst zit.

Kikki: Het liefst draag ik een short met een hemdje, of een short met een oversized top. Eronder draag ik dan slippers.

11. Hakken of ballerina's?

Romy: Hakken!
Kikki: Hakken!


12. Broeken of jurkjes?
Romy: Een jurkje, want dat staat heel schattig.

Kikki: Ik houd van allebei, maar ik draag toch het meest broeken, omdat dat het fijnst zit.

13. Favoriete dier?
Romy: Een leeuw, omdat dat hele mooie dieren zijn.

Kikki: Een paard!


14. Comedy, horror of een meidenfilm?

Romy: Een meidenfilm!
Kikki: Een meidenfilm!


15. Wat is jullie favoriete film?

Pitch perfect! Daar liggen we elke keer weer om in een deuk.

16. Wat drink je het liefst?
Romy: Cola

Kikki: Cola


17. Wat is jullie favoriete chipssmaak?
Romy: De Pringles met azijn en zout, die zijn zo lekker

Kikki: Sweet Chili Pepper Doritos!

18. Zoete of zoute popcorn?

Romy: Zoute popcorn
Kikki: Zoute popcorn



19. Wat is je favoriete TV-programma?
Romy: Goede tijden slechte tijden
Kikki: Goede tijden slechte tijden


20. Waar kun je jouw voor wakker maken?
Romy: Eigenlijk voor heel veel, want ik heb nooit zin om te slapen, maar chocola kun je me echt voor wakker maken.
Kikki: Voor een tas vol met leuke kleding!


Wat zijn jullie antwoorden op de vragen?

3 opmerkingen:

  1. leuk om te lezen! Londen lijkt mij ook zo gaaf, volgens mij kan je daar echt super winkelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag zeg, samen met je beste vriendin!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. was echt leuk om te doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...