zondag 18 augustus 2013

Tag | Summer



Ik heb een "Summer tag" voor jullie! In deze tag draait het natuurlijk maar om een ding: zomer. Waarom houd ik zo van de zomer en wat heb ik deze zomer altijd bij me? Lees snel verder voor de antwoorden op deze vragen en meer!




Wat is jouw favoriete make-up item deze zomer?
Mijn waterproof mascara van Essence! Ik heb deze mascara de hele vakantie op gehad, normaal draag ik eyeliner en mascara, maar deze zomer heb ik elke dag gezwommen en dan had ik alleen mascara op. Deze mascara bleef er goed op zitten, een echte waterproof dus!



Wat is jouw favoriete nagellak kleur deze zomer?
Mijn lichtroze nagellak van de DA. Hij kleurt mooi bij je huid als je bruin bent en blijft er lang op zitten. Ik vind het gewoon een mooi en lief kleurtje!



Wat is jouw favoriete lippenstift kleur deze zomer? 
Donkerroze! Mijn donkerroze lippenstift van de Hema is een echte musthave, hij blijft lang zitten en maakt stoere outfits iets meer girly. In deze vakantie heb ik niet zo veel lippenstift gedragen omdat ik hele dagen aan het zwembad lag, maar als ik een keertje ging shoppen deed ik hem meteen weer op!



Wat is jouw favoriete accessoire deze zomer?
Mijn zonnebril van de New Yorker. Hij is zwart, met een beetje zilver en de onderkant is paars. Ik vond de kleurverloop erg leuk en ik wilde nog graag een nieuwe zonnebril. Dus deze is mijn favoriet naast mijn pilotenbril uit Parijs!





Welke zomertrends vind je het leukst van dit jaar?
De croptop. Je ziet heel veel meisjes deze tops dragen, ze zitten erg lekker en zijn lekker luchtig. Mijn favo croptop heb ik gekocht bij de Brandy Melville, een foto ervan staat in mijn Shoplog!



Wat is jouw favoriete parfum deze zomer?
Mijn DKNY parfum, ik heb deze afgelopen winter van mijn opa en oma gekregen en heb hem deze zomer het meest gebruikt. Hij ruikt heel erg lekker! Niet zo heel zoet, maar wel lekker fris.

Wat heb je altijd bij je deze zomer?
Mijn telefoon (maar dat is logisch) en mijn zonnebril!

Welke chips heb je deze zomer het meest gegeten?
Barbecuechips! Deze chips erg lekker, vooral die uit Frankrijk. Normaal eet ik altijd erg pittige chips, maar in de zomer vind ik dat niet zo lekker.

Wat vind je het fijnst aan de zomer?
Dat je veel meer buiten kunt zijn! In de zomer ga ik graag naar het strand op warme dagen. Of ik hou een watergevecht met vriendinnen. Ik hou om heel veel redenen van de zomer, maar vooral van de zon en een bruine huid!

Dit was mijn eerste tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat zijn jouw antwoorden op de vragen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...