maandag 26 augustus 2013

PERSONAL | Weekendje Zeeland!



Afgelopen weekend ben ik naar Zeeland geweest en heb ik dus geen artikel gepost. Er is dus niets met mijn blog, ik had alleen geen tijd en internet om een artikel te plaatsen. Daarom doe ik dat nu meteen! Dit artikel gaat over mijn weekendje in Zeeland en morgen komt er weer een minder persoonlijke update. Lees snel verder!


Eigenlijk bestond dit weekend uit een beetje op het strand hangen en wat vliegeren. We kenden alle dorpjes in de buurt al omdat we vaker in dit plaatsje zijn geweest, maar toch hebben we het al die jaren zo leuk gehad, dat we ook dit jaar er weer heen gingen. Dit was niet mijn enige uitje, ik ben namelijk eerder deze zomervakantie 2 weken in Frankrijk geweest.
Toen we vrijdag op de camping kwamen bestond de middag eigenlijk alleen uit tassen uitpakken. Ik had een kamer voor mij alleen en schoof de twee bedden tegen elkaar aan zodat ik geen last had van een te klein bed. 



Na de barbecue zijn we naar het dorpje gereden om een ijsje te halen en die hebben we op het strand (waar het toen heel donker was) opgegeten. Ik was met mijn zus, haar vriend en mijn vader. Lachen konden we in ieder geval.



De volgende dag hebben we heel wat gevliegerd op het strand, ook hebben we nog wat geshopt en heb ik een super leuke trui gekocht (die ik aan heb op de foto hierboven). 
Zondag heb ik weer gevliegerd en ben ik samen met mijn zus even het zwembad ingedoken.
De dagen waren zo om, erg jammer natuurlijk. Ik heb het wel erg leuk gehad en mis het strand op 500 meter afstand nu al! Mijn vakantie is ook bijna om, ik heb nog een weekje. Ik heb een super vakantie gehad, maar ben ook wel weer toe aan het gewone leven! 

Hoe was jullie vakantie?

1 opmerking:

  1. Leuk om te zien! Waar ben je geweest? Ik woon in Zeeland :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...