vrijdag 30 augustus 2013

WHAT'S IN MY BAG

Vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn tas. Wat zit er nu precies in mijn tas en welke tas gebruik ik het liefst? Ik geef antwoord op deze vragen in dit artikel, kijk daarom snel verder!


Dit is mijn favoriete tas. Ik heb hem gekocht bij de Primark, ongeveer twee maanden geleden. Hij is erg groot en er past dus lekker veel in. Soms is het een nadeel dat hij wat groot is, ik kan hem bijvoorbeeld niet als een makkelijke handtas gebruiken, maar dan gebruik ik gewoon een andere tas! Deze tas gebruik ik het meest als ik naar een vriendin ga of naar de dansschool ga.

Dit zijn de spullen die altijd in mijn tas zitten als ik naar een vriendin ga. Als ik ga dansen zit mijn agenda er bijvoorbeeld niet in, maar dan is mijn deo weer onmisbaar!
In mijn tas zit altijd: een make-up tasje met daarin een eyeliner van Essence, een mascara van Essence en een elastiekje. Verder heb ik altijd een deo, mijn zonnebril van de New Yorker, mijn portemonnee van de Primark met daarin mijn ov, pinpas, schoolpas en wat geld, zakdoekjes, mijn sleutels en mijn telefoon en oordopjes bij me.
Als ik naar school ga, naar een vriendin, of iets ga doen waar ik creatief bezig ben, heb ik altijd deze spullen bij me. Mijn agenda van de Primera, mijn to do boekje van de Hema, etui van Esprit en een schriftje waarin ik ideeën voor mijn blog schrijf.

Het enige item dat echt onmisbaar is in mijn tas zijn mijn oordopjes, die heb ik echt altijd bij me. Je weet nooit wanneer ze van pas komen, want ik luister heel graag muziek!

Dit was het dan! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat zit er altijd in jouw tas?


4 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een gezellig stukje geschreven! Het is maar goed dat je zo'n grote tas hebt :-) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien!

    Ps: doe jij al mee aan mijn winactie? (:

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...