maandag 2 september 2013

BEAUTY | BACK TO SCHOOL EYELOOK

Ook voor mij is het weer zo ver: school. Na 7 weken vakantie is er weer een eind aan gekomen. Mag ik zeggen dat ik een heerlijke vakantie heb gehad? Ik ben blij dat het zulk lekker weer was en dat ik van de zon heb kunnen genieten. Nu kan ik weer hard aan de slag gaan. Vandaag hoef ik alleen mijn rooster op te halen en krijg ik mijn mentor en klas te zien. Daarna kan ik meteen weer naar huis. Morgen begint mijn schooljaar pas echt, maar toch heb ik vandaag mijn back to school eyelook voor jullie gemaakt. Lees verder voor de uitleg van mijn ooglook.



Het is een hele simpele ooglook, dus iedereen kan dit. Ik ben zelf niet zo'n expert als het gaat om oogschaduw, maar ik word er steeds beter in! Laat ik het snel gaan uitleggen...

Om te beginnen gebruik ik deze lichte bruine kleur en die breng ik aan in mijn binnenste ooghoek. Ik bedek hiermee 1/3 deel van mijn bewegende ooglid. Het is het handigst om dit met een klein kwastje te doen, ik gebruik het liefst mijn afgesneden kwast.

Hierna gebruik ik een iets gewaagdere kleur, maar toch is deze kleur heel mooi. Het is een lichtroze kleur die op je huid heel natuurlijk overkomt. Deze breng ik aan naast de lichtbruine oogschaduw en ik laat ze een beetje in elkaar overlopen.
Dan breng ik deze donkerbruine kleur aan naast de lichtroze. Ook deze kleuren laat ik een beetje in elkaar overlopen. Daarna breng ik deze kleur aan in mijn crease en blend ik hem een beetje uit.

Als laatst breng ik nog eyeliner en mascara aan en dan is dit het eindresultaat!





7 opmerkingen:

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...