woensdag 4 september 2013

FASHION | BACK TO SCHOOL INSPIRATION

Hey allemaal!
Op elke blog lees ik er wel iets over, de vakantie is voorbij en de schooldagen zijn weer begonnen. Ik heb ook al wat artikels geschreven met onderwerp "Back To School" en de inspiratie blijft maar komen. Toen ik even op WeHeartIt en Tumblr keek voor wat inspiratie, had ik weer een super leuk idee voor een nieuw artikel. Een inspiratie artikel met leuke outfits voor school! In dit artikel plaats ik wat foto's met outfits die ik op WeHeartIt heb gevonden. Zelf vond ik het hele leuke outfits en het geeft me heel wat inspiratie. Kijk snel verder voor de foto's.















Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 
Liefs, Kikki.

Welke outfit vind jij het leukst?

2 opmerkingen:

  1. Die schoenen op de eerste foto vind ik zo gaaf! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits! Vandaag was mijn eerste schooldag en gelukkig was het lekker weer waardoor ik nog zomer kleren aan kon haha! Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...