woensdag 18 september 2013

FASHION | FALL



Foto van Tumbr
Zoals jullie misschien wel weten zijn blouses deze herfst helemaal in. Ik houd enorm veel van mijn  blouses en vind het heel leuk om ze te combineren. Meestal wordt een blouse gedragen op een simpele spijkerbroek, maar je kunt een blouse ook om je middel knopen. Ik vind het in elk geval heel leuk staan! Ook andere trends komen deze herfst aan bod, bijvoorbeeld de kleuren bordeauxrood, donkergroen of donkerblauw. Mijn favoriete kleuren! Ik heb wat foto's opgezocht op WeHeartIt en Tumbr en vond daar ontzettend leuke outfits voor de herfst. Kijk je mee?


Foto van Tumblr
Deze outfit vond ik echt ontzettend schattig. Een trui met een rokje staat zo leuk!


Foto van WeHeartIt
In de outfit komt de legerprint weer terug. Ik ben vergeten te zeggen dat deze herfst dierenprinten in de mode zijn! De legerprint blijf ik persoonlijk de allerleukste print vinden. 

Foto van WeHeartIt
In deze outfit komen de ruitjes aan bod. Een blouse op een spijkerbroek kun je dus ook dragen met een jasje eroverheen als het heel koud is! 

Foto van Tumblr
Ik weet niet waarom, maar deze foto vond ik gewoon ontzettend mooi. Misschien komt het door het haar, want ik zou zo graag blond haar willen! De outfit dus... Hier vond ik ook de combinatie weer heel leuk. Bordeaux rood en donkergroen zijn mijn favoriete kleuren als het gaat om kleding, daarom vond ik de trui en het jasje zo leuk bij elkaar staan!

Foto van Tumblr
Deze outfit vind ik heel schattig en ook een beetje stoer. Ik vind de rok en de trui zo schattig, maar de panty is niet zo mijn ding. Wel staat het ontzettend leuk onder het rokje, maar ik zou de outfit dragen zonder de panty. 


Van deze outfits kreeg ik heel veel inspiratie voor mijn dagelijkse outfits. In de herfst draag ik altijd het liefst een simpele trui met een zwarte broek eronder, maar na deze foto's heb ik zoveel leuke ideeën! Ik hoop dat het jullie ook wat inspiratie heeft gegeven.


Welke outfit vind jij het leukst?

7 opmerkingen:

  1. Ik ben fan van donkergroen!

    Love,

    Rowan

    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN A PAIR OF INVITO BOOTS WORTH 100 EUROS!
    Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vooral fan van de laatste look, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ruitjesblouse op spijkerbroek met sjaal. Help me shoppen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh die laatste look is erg leuk!! Mooie inspiratie heb je uitgekozen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de laatste outfit erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tweede vind ik het leukst :) Ik heb me onlangs ook een ruitjes blouse gekocht :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze allemaal heel leuk, ik hou van herfst kleding ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...