vrijdag 13 september 2013

INSPIRATION | AUTUMN


Foto van WeHeartIt
Ik ben eigenlijk meer zomer-mens, maar de laatste tijd werd ik soms gek van die hitte. Ik miste misschien het zwembad op 50 meter afstand ook wel, maar ik vond het echt te warm en wilde mijn sweaters wel weer eens uit de kast halen. Het is nu bijna herfst, maar het voelt alsof de herfst al aardig aan de gang is. Toen ik op WeHeartIt keek, zag ik overal foto's van de herfst en ik kreeg er zoveel inspiratie van! Kijk je mee?



Foto van WeHeartIt
 Om te beginnen: de kleuren. De bladeren die niet meer donkergroen, maar bruin, rood en oranje. Veel mooier, vind ik!
Foto van WeHeartIt
De sweaters kunnen weer uit de kast! Ik hou zoveel van oversized warme truien en vesten, ik draag ze het liefste altijd.
Foto van WeHeartIt
Regen vind ik wat minder. Vooral als ik 's ochtends naar school fiets en het begint enorm te plenzen, maar als ik binnen aan mijn huiswerk zit, is het wel heel gezellig!
Foto van WeHeartIt
 Warme chocolademelk of koffie. Ik houd persoonlijk niet van koffie, maar wel van thee. De warme chocolademelk kan ik in de winter en herfst ook niet van af blijven!

Foto van WeHeartIt
 En ook kunnen we weer Uggs dragen, die zitten zooooo lekker en zijn heel warm. Love it!

Wat vinden jullie zo leuk aan de herfst?

1 opmerking:

  1. Op een of andere rare manier ben ik ook klaar voor de herfst. Die comfy sweaters zijn echt zooo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...