dinsdag 24 september 2013

INSPIRATION | BEDROOM



Foto van WeHeartIt
De werkweek is weer begonnen en het is voor mij weer tijd om hele middagen aan mijn huiswerk te zitten. Ik krijg op schooldagen altijd zoveel inspiratie voor nieuwe blogposts en daarom heb ik altijd een schriftje bij me, super handig!
Binnenkort krijg ik een nieuwe kamer. Ik heb al heel veel leuke ideeën voor mijn kamer en heb ook wat inspiratie opgezocht op WeHeartIt, kijk je mee?











De muren van mijn kamer ga ik sowieso wit behangen. Verder heb ik nog niet zo'n idee wat ik met mijn make-up tafel wil doen. Ook weet ik nog niet precies wat voor kast handig en mooi is. Het liefst wil ik al mijn spullen wit of lichtgrijs. Het klinkt misschien saai, maar ik ga het leuk maken met leuke foto's en leuke lampjes. 

Hebben jullie misschien nog leuke ideeën voor een kast, make-up tafel of andere dingen? 






16 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie!! Je ideeën voor je kamer klinken ook goed. Ik wil zelf ook binnenkort gaan verven, witte muren met inderdaad ook grijze en zwarte tinten in de meubels! je kunt schilderijtjes goed gebruiken om het op te vrolijken, en met die neutrale tinten in je meubels en behang kun je ook vaak genoeg wisselen van gevoel dat je kamer uitdraagt :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lekker knus, daar hou ik van wat slaapkamers betreft. Vooral de eerste foto vind ik mooi!

    liefs Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie inspiratie! Ik ben ook fan van dit soort slaapkamers. Misschien is het leuk om een soort collage te maken met foto's in witte fotolijstjes? Of leuke lampjes rondom je make-up tafel of bed? Er is in ieder geval genoeg inspiratie te vinden op Weheartit en ander sites inderdaad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke inspiratie, altijd leuk om te zien. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige inspiratie! Vind dit soort posts altijd leuk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie inspiratie foto's, heel warm en girly allemaal :3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk ik hou van die mooie kamers,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke inspiratie! Heel romantisch :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die toilettafel op de een na laatste foto vind ik zo leuk!! Mooie inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige inspiratie! In deze stijl zou ik ook graag mn huisje later willen hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! Leuke inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...