zondag 22 september 2013

OUTFIT | 21/09/2013 FIRST FALL OUTFIT


Een outfitpost! Dat is lang geleden inderdaad... Ik ben gisteren met mijn zus de stad in te gaan om te shoppen. We hebben niet veel gekocht, maar wel even wat outfitfoto's gemaakt. Het was wat warmer dan het heel de week is geweest en het regende niet, dus daar heb ik gebruik van gemaakt! De achtergrond van de foto's is niet heel bijzonder, ik ben wel van plan deze herfst meer herfstfoto's in het park te maken. Ben je benieuwd geworden naar mijn outfit? Kijk dan snel verder! 



Ik draag vandaag mijn favoriete winteroutfit van afgelopen jaar. Ik was (en ben) helemaal verliefd op de blouse. Ook vind ik de kleur van mijn broek enorm leuk en zit de broek ook nog eens heel lekker. Helaas heb ik de broek zo vaak gedragen dat ik mezelf er binnenkort uit zie scheuren, maar ik heb al een paar leuke vervangers gekocht voor deze herfst en winter!

Bij mijn outfit droeg ik deze sieraden. De Ying-Yang ketting deel ik met Romy. Zij heeft de zwarte helft en ik de witte. De twee bovenste armbandjes (ik ben de naam vergeten, aaargh)  nam mijn zus vorig jaar voor me mee uit Rome. En het gevlochten bandje heb ik eens van een vriendin gekregen. 

Broek // Coolcat - Blouse // Pull & Bear - Tanktop // H&M - Ketting // Marktje in Zeeland - Armbandjes // Gekregen.

Nog een fijn weekend allemaal! :)


6 opmerkingen:

  1. De broek heeft inderdaad een heel mooi kleurtje! Leuke vrolijke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit! Wat een leuke kleuren. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn outfitje :) Mooie kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blouse! En chille schoenen :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...