zondag 1 september 2013

PERSONAL | FOTOGRAFIE

Afgelopen weken heb ik samen met Romy heel wat foto's gemaakt, want we hebben allebei een grote passie voor fotografie. We hebben samen wat shoots gedaan in verschillende outfits en toen we laatst wat foto's ging maken voor nieuwe artikels kwamen we bloemetjes tegen die er leuk uitzagen. Normaal gesproken houd ik er niet zo van om bloemen te fotograferen, omdat dat zo standaard is, maar omdat ik in de stemming was om van alles wat ik tegen kwam een foto te maken, deed ik het toch. De foto's zijn voor mijn doen best wel mooi geworden, vind ik. Ik ben altijd beter in het fotograferen van mensen, dan in het fotograferen van bloemen. Al doe ik het wel heel graag!



Dit zijn de resultaten, ik hoop dat jullie het een beetje mooi vonden!


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's!! Ik hou van de natuur! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke foto's :) Ik neem ook graag foto's van fleurige bloemen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe foto's.
    liefs, fashialies

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...