zondag 8 september 2013

PERSONAL | LIEBSTER AWARD

Daphne van Fashion Is My Fantasy heeft mij genomineerd voor the Liebster Award. Super lief, dankjewel! Daphne schrijft over mode, make-up en lifestyle en ze schrijft heel leuk. Dus het is zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen op haar blog. Ze heeft mij 11 vragen gesteld die ik ga beantwoorden en ik moet ook 11 blogs voor the Liebster Award nomineren, kijk dus snel verder!



De regels:
1. Je moet de blogger die jou genomineerd heeft vermelden in je artikel
2. Je moet de 11 vragen beantwoorden die de blogger, die je genomineerd heeft, jou heeft gegeven
3. Je moet 11 bloggers nomineren voor The Liebster Award (onder 200 volgers)
4. Je moet 11 vragen verzinnen om aan deze bloggers te stellen
5. Als je dit eenmaal hebt gedaan, ga je naar hun blog en laat je ze weten dat je ze genomineerd hebt

De vragen die Daphne aan mij heeft gesteld:

Waar kun je echt niet zonder qua make-up?
Mascara! Elke look maak je af met een beetje mascara, vind ik. 

Heb je een rare gewoonte?
Ik heb lang moeten nadenken over deze vraag, maar ik denk dat ik niet echt een rare gewoonte heb. Is het raar genoeg dat ik mannendeoderant lekkerder vind ruiken dan vrouwendeo? 

Als je 1 minuut gratis mocht shoppen in een winkel naar keuze, welke winkel zou je kiezen?
Ik zou bij Forever 21 gaan shoppen, ze hebben daar zoveel leuke kleding dat ik alles wel wil kopen als ik daar rond loop! 

Wat is je favoriete nagellak kleur?
Rood, omdat ik heel veel rode kleding draag en het gewoon een mooie kleur is!

Waar wil je nog heen reizen?

Het liefst wil ik nog een keer naar Londen, maar omdat ik daar al een keer ben geweest telt dat niet. Als ik een land moet kiezen waar ik nog nooit ben geweest dan zou het Italië zijn en dan het liefst naar Rome, omdat het me echt een ontzettend mooie stad lijkt! 

Wanneer ben je begonnen met bloggen?
Heel kort geleden pas! Ik begon op 1 augustus met bloggen en ik heb er absoluut geen spijt van.

Als je een wens mocht doen, wat zou je wensen?
Dan zou ik wensen da iedereen op de wereld even rijk is!

Welke 5 kledingstukken moet iedereen in haar kast hebben hangen volgens jou?
Ik heb daar een artikel over geschreven haha! Ik denk dat het voor iedereen handig is om een zwarte broek, spijkerbroek, zwarte tanktop, oversized shirt en een sweater te hebben. Zelf ben ik verslaafd aan alle vijf de items. 

Wat wil je later worden?
Ik wil na mijn middelbare school een opleiden doen tot mode styliste. Tenminste, zo denk ik er nu over. Misschien veranderen mijn plannen nog eens!

Wat is je hobby naast bloggen?
Dansen! 

Als je nog maar 1 sieraad mocht dragen, wat zou het zijn?
Mijn zilveren infinity ketting, ik draag die ketting heel graag, omdat ik hem heel mooi vind passen bij veel outfits. 

De bloggers (namen zijn klikbaar) die ik genomineerd heb, zijn:
Jonne - Mijn Styl
Anna - Anna Jirina
Kiki - Kiki Elise
Nienke - Based On Beauty
Valerie - Life Of Valerie
Heleen - Pandas and Peanutbutter
Evelien - A Piece Of Fashion And Beauty
Roshelle - Life Of Roshelle
Nina - Oh My Fashion
Eline - Elineboot
Melanie - CurlyCurlMel

Mijn vragen voor hun:
1. Wat is je grootste miskoop ooit?
2. Sneakers of pumps?
3. Wat is je favoriete seizoen?
4. Hoe lang blog je al?
5. Waarom ben je begonnen met bloggen?
6. Wat is je favoriete shopstad?
7. Welke camera gebruik je?
8. Waar schrijf je het liefst over?
9. Wat is je favoriete mode trend van afgelopen jaar?
10. Wat zijn je grootste hobby's?
11. Welke make-up gebruik je dagelijks?



Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...