zondag 15 september 2013

PERSONAL | MY LIFE IN PICTURES


Het is weer zondag en ik betrapte mezelf erop dat ik afgelopen2 weken echt enorm veel foto's heb gemaakt. Sinds school weer is begonnen heb ik het ontzettend druk met huiswerk, dat hebben jullie misschien wel gemerkt aan mijn blog. Ik post heel weinig artikels en dat vind ik zelf heel jammer, maar ik doe mijn best! Vandaag geef ik jullie met een aantal foto's dus een kijkje in mijn leven, kijk je mee?

Ik had nog een enorme stapel met leesboeken liggen en ben dus weer begonnen met lezen, dit boek heet "Pijnstillers" en is geschreven door Carry Slee. Ik vind haar boeken vaak ontzettend mooi! 

Op mijn eerste echte lesdag kon ik meteen beginnen met 2,5 kilometer hardlopen door het bos. Het was heel warm en we hadden daarom een lange tijd nodig om uit te putten op het sportveld.

Bramen eten tijdens het huiswerk maken.

Vrijdagavond shoppen in Rotterdam. Uiteten op de Coolsingel en nog even wat drinken bij Hotel New York. 

Dagje shoppen in Middelbrug. De items die ik heb gekocht komen binnenkort in mijn herfst shoplog!

Tussenuurtje in de aula doorbrengen met vriendinnen. 

Deze kaneelkaakjes zijn zo ontzettend lekker!

Outfit Of The Day. Deze items komen ook nog in de herfst shoplog!

Het huiswerk dat ik dit weekend zal moeten maken. (Wish me luck!)

Ben & Jerry's als toetje. 

Dit was dan mijn eerste "My Life In Pictures", ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik in ieder geval wel!

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...