vrijdag 6 september 2013

REVIEW | ESSENCE NAILPOLISH

Toen ik laatst door het Kruidvat liep, kwam ik deze nagellak tegen van Essence. Ik ben dol op nagellak en vooral in de zomer. In herfsttijden draag ik graag donkere kleuren, maar in de zomer is het tijd voor felle opvallende tinten! Vaak lijkt je huid bij een felle tint nog bruiner, super toch? Ik kocht dus deze nagellak van Essence, omdat ook dit een hele mooie zomer kleur is. Ik heb een review gemaakt voor jullie, dus kijk snel verder!



Dit is het resultaat na een laagje. Ik lak normaal twee of drie laagjes, maar de dekking van deze nagellak is zo goed, dat het eigenlijk niet eens nodig is om meerdere laagjes op te doen. Toch deed ik er wel een tweede laagje over heen, gewoon voor het mooie. 
De kleur is een een beetje oranje/roze. Het is kleur 109 off to miami ! Hij gaat toch meer de oranje kant op, maar het valt ook leuk te combineren met roze kleding. Al vloekt het bij sommige tinten enorm erg, haha! Het enige nadeel van deze nagellak is dat de kwast erg dik is. Een dikke kwast lakt soms lastig, maar het dekt wel meteen je hele nagel. Verder heb ik er totaal geen minpunten aan opgemerkt. Echt een aanrader dus! 



11 opmerkingen:

  1. Ik vind het eigenlijk wel een leuk en schattig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey! Ik heb je genomineerd voor de liebster award. Neem snel een kijkje op mijn blog. www.fashionismyfantasy.wordpress.com Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem mooi! vooral die glans erover :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een mooie kleur! Ik ga hem halen denk ik :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi kleurtje!

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooi kleurtje, nog prachtig voor de laatste zomerdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...