maandag 23 september 2013

REVIEW | MAX NAILPOLISH RED

Toen ik vrijdag door de Action liep en mijn favoriete nagellak kleur tegen kwam, kocht ik hem meteen. Het lakje kostte 50 cent en belooft long lasting te zijn. Ik heb ook nog een donkergroene kleur gekocht, ook voor 50 cent. Dat is de reden dat ik zoveel van de Action houd! Ben je benieuwd naar het lakje? Lees dan snel verder!



Toen ik thuis kwam deed ik de nagellak meteen op om hem te reviewen. Het eerste wat me opviel was dat de kwast heel fijn is. Wel is het heel jammer dat de lak niet helemaal perfect dekt. Je kunt de randen van mijn nagels door de lak heen zien.

De kleur is in het daglicht een stuk lichter dan de kleur van het potje. Als mijn nagels uit het licht zijn is de kleur wel zoals ik hem wil en dat is een stuk donkerder dan op deze foto.


Het is dus wel een aanrader, het enige nadeel is dat hij niet perfect dekt. Ik vind hem wel het geld waard!

5 opmerkingen:

  1. mhm jammer dat hij niet perfect dekt, ik persoonlijk hou van wat donkerder rood!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! Ook lekker budget :D.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! Jammer van de dekking!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat hij niet zo goed dekt, ik vind het kleurtje namelijk erg mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...