donderdag 19 september 2013

TAG | AND THAT'S WHO I AM




Omdat ik best vaak op Tumblr actief ben, kwam ik de tag "AndThatsWhoIAm" veel tegen. Toen ik op verschillende blogs de tag tegenkwam, besloot ik het ook te doen, want ik was er al fan van op Tumblr! Alle foto's uit deze tag komen van Tumblr. Wil je meer lezen? Klik dan op lees verder!


Om te beginnen houd ik heel veel van lijstjes maken. Als ik veel huiswerk heb, veel spullen moet kopen, of een vol weekend heb, maak ik lijstjes! Ook maak ik lijstjes van lekker eten, of leuke films. Daarmee houd ik alles een beetje bij!

Ja, ik houd ervan om lang in de auto te zitten, want in de auto hoef je helemaal niets te doen! Als ik in de zomervakantie naar Frankrijk ga heb ik de kans om 12 uur lang te slapen en vaak doe ik dat dan ook! Als ik overdag in de auto zit, ben ik eigenlijk alleen maar aan het Twitteren en Whatsappen.


Ik houd ontzettend veel van mijn broeken. Ik heb altijd een jeans aan, omdat ik gewoon niet zo van rokjes houd. Eens in de maand heb ik een jurkje aan, maar eigenlijk bijna nooit. Ik vind broeken gewoon heel fijn en comfortabel!

Ik houd er van om even alleen te zijn. Of het nu buiten is of binnen in mijn kamer, ik ben gewoon graag alleen. Alleen als ik iets te doen heb eigenlijk: bijvoorbeeld bloggen, huiswerk maken of even lekker lezen!

Ik maak altijd overal foto's van, maar daar ben ik denk ik niet de enige in... Als ik iets lekkers eet, maak ik er een foto van; ik maak bijna elke dag een foto van mijn outfit; als ik met een vriendin ben, maak ik een foto; kortom, ik maak heel vaak foto's haha!

Toen ik dit plaatje kwam, twijfelde ik er niet over om hem in deze tag te zetten! Dansen doe ik namelijk heel graag. Na een drukke dag of juist een hele rustige, het is altijd zo fijn!

Ik houd stiekem wel een beetje van regen! Als ik op de fiets zit, terug naar huis en het regent, denk ik alleen maar aan het moment dat ik thuis kom en mijn joggingbroek aan kan doen. Als ik in mijn bed lig en een film kijk terwijl de regen op mijn ramen tikt, is het toch wel cozy!

En dit als afsluiter: ik lach om mijn eigen grapjes. Logisch toch?! Als je je eigen grapjes niet grappig vindt, waarom zou je ze dan vertellen? 


Dit was de tag dan weer, ik vond het leuk om te doen en ik hoop dat jullie het leuk vonden op te lezen!


Welke "And That's Who I Am" klopt bij jullie?

7 opmerkingen:

  1. Leuke tag vind ik dit altijd :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterren vind ik ook altijd zo fascinerend! :D Leuke tag is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's!

    Fijn weekend,
    Fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik maak ook foto's van alles!! haha meestal post ik ze geeneens ergens maar het maken is gewoon leuk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk om te lezen, leuke dingen heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem ook gedaan! Leuke tag is het he? Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...