dinsdag 3 september 2013

TAG | BACK TO SCHOOL


Vandaag heb ik een hele toepasselijke tag voor jullie, de "Back To School Tag". Vandaag is het mijn eerste echte schooldag waarin ik weer lessen krijg. Gisteren heb ik mijn mentor, klas en rooster gezien. Gelukkig is mijn rooster heel erg fijn en niet heel druk. Ik heb best veel zin om weer naar school te gaan.
Ik zag deze tag op de blog van Anna en heb hem daarna meteen ingevuld. Lees snel verder om mijn antwoorden te lezen op de vragen! 



Naar welke klas ga je?
Ik ga nu naar het 2e jaar van VWO.

Noem je meest favoriete vak en minst favoriete vak op school

Dit is een lastige. Ik denk dat geschiedenis mijn minst favoriete vak is, maar dat komt vaak door de leraren. En biologie is mijn favoriete vak, ik weet ook niet waarom, maar ik scoor er best hoog en ik houd wel van plantjes en dieren. 

Wanneer moet je weer naar school?

Vandaag! Ik heb het echt al 5 keer gezegd, maar ik heb er best veel zin in. Wish me luck! :)

Hoe laat word je wakker?

Mijn lessen beginnen elke dag (behalve op donderdag, dan begin ik om 09:20) om half 9. Mijn reistijd is ongeveer 20 minuten, dus ik met elke dag om 8 uur weg, dat betekend dat ik mijn wekker om kwart voor 7 heb staan.

Waar heb je zin in komend schooljaar?
Om weer even keihard te gaan werken, ik heb zoveel zin om weer eens goed mijn best te gaan doen! Ik hoop dat het mooie resultaten oplevert. 

Waar koop jij je schoolspullen?
Het meest koop ik bij de Hema, zij hebben dit jaar zoveel leuke spulletjes! En voor de pennen en potloden kom ik graag bij de Action, al hebben ze ook hele fijne pennen bij de Hema. 

Broek of rok? 

Broek! Ik draag eigenlijk nooit rokjes, alleen jurkjes. Ik draag het meest broeken omdat het gewoon heel comfortabel is en je het goed kunt combineren.

Drie musthaves voor school
1. Een leuke en handige tas.
2. Een lieve agenda met leuke foto's.
3. Fijne pennen, want van hele dagen schrijven gaan je handen soms pijn doen!

Beste tip voor school

Je zou zeggen: wees jezelf. Dat is ook een hele handige tip en dat moet je ook vooral doen, maar het is nog handiger om goed je best te doen op school.

Welke agenda heb je?

Van de Primera. Ik heb een Burberry agenda, (ik weet het, 



Liefs, 
Kikki.

1 opmerking:

  1. Haha deze TAG heb ik al op zoveel blogs voorbij zien komen, maar het blijft leuk om te lezen! Veel succes dit schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...