zaterdag 21 september 2013

TAG | I LOVE FALL

Foto van Tumblr
Vanaf vandaag is het officieel herfst, dus we kunnen gedag zeggen tegen het bloedhete zonnetje, wat wel een beetje jammer is. We zullen weer last heb van maandenlang regen, maar er zijn ook hele leuke dingen aan de herfst! Ik houd eigenlijk wel ontzettend veel van herfst en was de hitte een beetje zat. Ik zag op verschillende blogs deze "I Love Fall" tag en het leek me leuk om deze te posten op 21 september, herfst. Ben je benieuwd geworden? Lees dan snel verder!


Wat is je favoriete lip product in de herfst?
In de herfst ga ik vaak weer lippenbalsem gebruiken, maar ik draag in de herfst ook vaak lippenstift. Bij mijn herfstoutfits staat een rode lippenstift altijd heel mooi. Ik draag hem niet vaak, maar het is toch mijn favoriet. Qua lipverzorging gebruik ik het liefst mijn vaseline van de kruidvat, die ruikt heel lekker!


Welke kleuren nagellak draag je dit seizoen graag?
Het liefst donkere kleurtjes. Donkerrood en donkergroen zijn in dit seizoen mijn grootste favorieten!

Wat is je favoriete geur kaars?
Ik moet bekennen dat ik in mijn kamer nooit kaarsjes aan heb staan, maar als ik in de woonkamer op de bank zit, heb ik het liefst vanille geurkaarsjes!

Wat is je favoriete horror movie?
Ik kijk nooit horrorfilms, ik weet niet waarom?! In de herfst kijk ik graag drama films of hele romantische films, dat is toch veel gezelliger!

Foto van Tumblr

Welk item draag je het liefste in de herfst?
Als de herfst begint heb je net een (korte) zomer achter de rug die dit jaar toch wel ontzettend warm was. Ik heb elke dag shorts gedragen en daar werd ik wel een beetje gek van. Nu het weer kouder is haal ik mijn truien weer uit de kast! Het liefst draag ik mijn Delicious trui van de Only.


Wat is een snack die je graag eet?
Ik weet niet of je dit echt een snack kunt noemen, maar tijdens een avondje voor de tv eet ik het liefst Toblerone. Ik houd sowieso al heel veel van chocola, maar Toblerone is toch echt mijn favoriet!

Welke parfum draag je in de herfst periode?
Mijn geurtje van DKNY. Precies de parfum die je nodig hebt in de herfst! Hij ruikt heel herfstig,ik zou niet weten hoe ik het moet omschrijven, maar het is gewoon een frisse geur.

Foto van Tumblr

Je favoriete herfst-drankje?
Chocolate Hazelnut van Starbucks! Ik ben niet zo'n koffiemens, maar ik houd wel ontzettend veel van Starbucks.


Waar houden jullie van in de herfst?

5 opmerkingen:

  1. Ik HOU van de herfst! En wat een leuke tag is dit, ik wil hem binnenkort ook gaan doen denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen ^^

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! Ik ben niet echt een herfsttype, maar vind wel veel dingen leuk eraan, zoals bijvoorbeeld dat er weer pepernoten in de winkel liggen en dat je lekker op de bank kan zitten met een dekentje en een kopje thee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha hmmm, Toblerone!

    x
    je nieuwste volgster

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...