donderdag 26 september 2013

THINGS THAT MAKE ME HAPPY


Er zijn zoveel dingen die je dag goed maken of gewoon dingen die je elke dag doet, maar je ontzettend vrolijk maken! Ik heb ook wel wat dingen die me ontzettend vrolijk maken en ik heb hier een paar van op een rijtje gezet voor jullie. Kijk je mee?


♥ Na een uurtje sporten thuis komen en in bad gaan

♥ Een lieve reactie op mijn blog

♥ Urenlang andere blogs lezen en inspiratie op doen

♥ Heel veel foto's met een vriendin maken waar je later nogsteeds om kunt lachen

♥ Chocola!

♥ Een goed cijfer halen voor een vak waar je slecht in bent

♥ Een film kijken onder de dekens met warme chocolademelk 

♥ Shoppen en goed slagen
♥ Een enorm lange lachbui hebben met een vriendin zonder dat je eigenlijk nog weet waar het over gaat

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen waar je echt heel blij van kunt worden, maar ik vond deze punten het leukst. 

Waar word jij heel blij van?

11 opmerkingen:

  1. awwwwww........ so sweet!!! except for the "smell of old books", everything just sounds romantic! ;)
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal eens met je lijstje, vooral met CHOCOLADE!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk lijstje :)
    van shoppen kan ik ook wel blij worden ;) of m'n lieve hondjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om te lezen, heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Kiki,
    het word waarschijnlijk in Utrecht gehouden :) Dus denk er maar even over na!
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief dat je nog even een berichtje stuurt! Ik ga er nog even over nadenken hihi.
      Liefs, Kikki

      Verwijderen
  6. Dit zijn de perfecte dingen inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk <3 Soms kan je echt genieten van de kleinste dingetjes!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...