dinsdag 22 oktober 2013

CAMERA VRAAGJE

Hee allemaal!
Dit is even een artikeltje tussendoor met een vraagje aan mijn lieve lezers. Ik ben over anderhalve maand jarig en ik wil voor mijn verjaardag graag een nieuwe camera. Op dit moment moet ik leven met een simpele compactcamera waar eigenlijk niet over te klagen valt, maar aangezien ik fotograferen erg leuk vind en het liefst een wat betere camera wil, ga ik voor een spiegelreflexcamera kijken.
Ik twijfel nogal omdat het niet zomaar iets is en je er nogal wat geld aan kwijt bent (al is het meeste geld alles wat ik op mijn verjaardag vraag). Ik heb een paar goede camera's gevonden en ik wilde nog even aan jullie vragen welke camera jullie gebruiken. Een paar bloggers die ik volg, maken ontzettend gave foto's en daarom wil ik graag weten met welke camera jullie dat doen.
Zo krijg ik een beetje een idee waar ik naar moet zoeken.
Alvast bedankt! 
Liefs, Kikki.

6 opmerkingen:

  1. Ik heb de canon Eos 1100D, heel bekend en heel fijn als je net met spiegelreflex fotograferen begint!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik de Canon Eos 600D, ik ben er erg tevreden over :)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik de Sony DSC Hx-1. Ik ben er heel blij mee, maar wil wel graag weer een nieuwe. Ik kan namelijk hele mooie productfoto's maken, maar ik wil graag een camera waarmee ik ook mooie buitenfoto's kan maken. Dat kan nu ook wel, maar ik wil me wat meer richten op fotografie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de Canon Eos 1100D en ik vind het een top ding! Als je net begint met fotograferen is dit echt een aanrader, hij zit niet moeilijk in elkaar maar je kan er wel hele mooie plaatjes mee schieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om voor je verjaardag te vragen! Ik was afgelopen week jarig en had ook geld voor een camera gevraagd, uiteindelijk heb ik gister de Nikon D5100 gekocht. Wat ik belangrijk aan een camera vind is dat hij kan filmen, dat het schermpje uitklapbaar is zodat je ook jezelf kan filmen en dat hij goed scherp kan stellen en van dichtbij kan fotograferen. Mijn camera heeft dat allemaal en heeft ook nog als extra voordelen dat hij goed kan fotograferen bij slecht of weinig licht en daarnaast heeft hij lekker veel megapixels waardoor je je foto's scherp op groot formaat kunt bekijken en afdrukken. Als je iets meer over een camera of instellingen wilt weten moet je maar even een berichtje sturen want ik heb me er afgelopen weken helemaal in verdiept haha. Zo, lekker lang verhaal. Succes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik denk dat ik voor de Canon EOS 1100 D ga. Ik ben over een maandje jarig en als ik de keuze ga maken zal ik je denk ik nog even een berichtje sturen. In ieder geval heel erg bedankt! Liefs

      Verwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...