vrijdag 25 oktober 2013

INSPIRATION | ROOM

Wat houd ik van herfstvakantie zeg! Ik heb tot nu toe in de vakantie nog niet veel nuttigs gedaan. Wel heb ik de hele week hard in mijn kamer gewerkt. Ook heb ik al wat huiswerk af, wat ik toch best goed van mezelf vind. Vandaag ga ik ontbijten in de Ikea en alle spullen halen voor in mijn kamer. Oooooh I'm so excited! Ik kijk er zo naar uit! De muren zijn al helemaal behangen en alles is geverfd.
Ik had eigenlijk even niet zo veel inspiratie voor een nieuw artikel en daarom wilde ik gewoon weer wat room inspiratie doen. Het leek me wel toepasselijk en het is toch altijd leuk om te zien, (vind ik). Want hoe onbereikbaar sommige kamers ook zijn, het blijft altijd leuk om naar te kijken en inspiratie uit te halen, toch?
Ik ben de laatste tijd trouwens helemaal gek op Tumblr en als je me wilt volgen dan kan dat hier. Ik vind het ook altijd leuk om jouw profiel te bekijken en volgen dus als je in de comments je Tumblr achter wilt laten, dan mag dat!

Alle foto's hieronder komen van Tumblr:





 Hoe is jullie week?

Liefs!

11 opmerkingen:

  1. Wat een sfeervolle kamers! Ik heb er ook wel zin in mijn huisje wat anders in te richten voor de herfst/winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kamers zijn het allemaal <3 Ik wil snel op mezelf wonen zodat ik echt een hele mooie slaapkamer kan maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zulke foto's, zo sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik vind het een leuke inspiratiepost!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een cosy kamers allemaal! krijg gelijk zin om mijn kamer aan te passen hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...