zondag 20 oktober 2013

MIJN HERFSTVAKANTIE & ANTI-VERVEEL TIPS.

Foto van Tumblr

Het is voor mij nu 2 dagen herfstvakantie. Regio zuid moet morgen alweer naar school (succes!) en mijn weekje vrij is net begonnen. Zoals jullie misschien wel weten ga ik deze vakantie mijn kamer veranderen en daar heb ik heel veel zin in! In dit artikeltje heb ik een beetje beschreven hoe mijn vakantie eruit gaat zien en ik heb een aantal anti-verveel tips gegeven voor in dit weekje vrij. Niet heel nuttig voor iedereen die morgen naar school moet, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden om te lezen. Kijk je mee?


Ik ben gisteren een dagje naar Antwerpen geweest met mij vader. Mijn aankopen komen morgen online, denk ik! Het was in elk geval heel erg leuk en gezellig en ik houd zoveel van Antwerpen!
Vandaag heb ik een groot begin gemaakt aan mijn kamer. Het behang is er in een middag aan alle muren vanaf. En de mega grote witte kledingkast is ook al weg. Een heel snel begin al, dus!
Ik zal deze vakantie ook nog heel wat huiswerk moeten maken en ik hoop dat dat snel aan mijn nieuwe bureau kan!
Verder ga ik deze vakantie nog een paar keer shoppen en leuke dingen afspreken met vriendinnen. Eigenlijk is een week hier veel te kort voor, maar het ik ga er van genieten!

Als jij een vakantie hebt waarin je niets te doen hebt, heb ik hieronder een paar tips voor je op een rijtje gezet. Ik hoop dat je er iets aan hebt. :)
Foto van Tumblr
Vooruit werken aan je blog kan heel nuttig zijn. Zo heb je niet de kans dat je na de vakantie in de knoop komt met bloggen en je huiswerk. Het is altijd nuttig om een paar artikeltjes voor te werken!
Foto van Tumblr
Shoppen met vriendinnen is ook altijd een hele goede tip natuurlijk. Nieuwe shopsteden ontdekken of nieuwe winkels. Ook is het heel leuk om naar de Primark te gaan als je er niet in de buurt woont.

Foto van Tumblr
Herfstfoto's maken in het bos. Klinkt saai, maar het kan ontzettend leuk zijn om de prachtige herfstkleurtjes op de foto te zetten! Ook kun je tussen deze kleurtjes hele gave outfitfoto's maken.

En als je zin hebt om eens heel creatief bezig te zijn: je eigen halloween kostuum maken! Of gewoon een leuk halloween feestje organiseren!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Enjoy!
Liefs.

4 opmerkingen:

  1. Jaloers, ik wil ook herfstvakantie :( Maar super leuke tips voor de mensen die wel herfstvakantie hebben.

    Fijne vakantie!

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou dat ik me kon vervelen hihi. Moet helaas elke dag leren
    in mijn herfstvakantie.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tips! Zeker die van naar het bos gaan en foto's maken, ga ik zeker doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SHOPPEN! :D Daar hou ik altijd van hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...