dinsdag 8 oktober 2013

MY FAVORITE AUTUMN FOOD

Foto van Tumblr
De school/werkweek is weer begonnen en dat betekend dus dat we weer goed aan de slag kunnen. Ik verlang zo erg naar de herfstvakantie! Over 2 weken heb ik dan eindelijk een week rust. En daar ga ik heel erg van genieten! In dit artikel laat ik jullie mijn favoriete eten/drinken zien in de herfst. Jullie zullen hier wel honger van krijgen, of misschien wel heel veel nieuwe ideeën. Ik heb dit artikel gisteren al gepost, tenminste dat dacht ik. Toen ik op mijn blog keek en het artikel niet bij de pageviews zag staan, kwam ik erachter dat ik het artikel dus niet gepost had. Foutje! Alsnog hoop ik dat jullie het een leuk artikeltje vinden! Kijk je mee?

Foto van Tumblr
Om te beginnen: Warme chocolademelk. Wat is er nu fijner dan een avondje op de bank zitten met warme chocomelk en een filmpje? Ik ben gek op pure chocolade in mijn melk, maar melkchocolade houd ik ook heel erg van. Warme chocomelk met slagroom of marshmellows is al helemaal perfect!

Foto van Tumblr
Tijdens een kampvuurtje 's avonds, of gewoon boven een kaarsje: gebrande marshmellows. Ik eet dit niet zo vaak tijdens de herfst, maar eigenlijk meer in de zomer. Toch vind ik het zo ontzettend lekker en zo gezellig dat het niet mag ontbreken aan mijn lijstje!


Kokos vind ik ook zo lekker! Ik gebruik het meest kokos smaakstofjes in een cake, muffin of koekjes. Maar het leek me onhandig om ál die gebakjes hier op een rijtje te zetten. Daarom gewoon: kokos.

Foto's van Tumlr
Tussen mijn twee favorieten fruit kon ik eigenlijk niet kiezen: Aardbei en watermeloen. Het zijn beide 's zomerse fruiten, maar wel super lekker! Het is raar dat ik deze fruiten in dit 'herfstige' lijstje zet, maar ik kon het niet laten!

Foto van Tumblr
En ten slotte: chocolade koekjes. Misschien zijn deze wel het lekkerst als je ze in de warme chocolademelk kunt dopen. Ik vind ze in elk geval altijd heerlijk!

Wat is jullie favoriete eten in de herfst?

4 opmerkingen:

  1. Hmm, die cookies zien er echt goed uit!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Allemaal zooo lekker! Ik krijg door kokos juist altijd een zomergevoel haha ^^
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh die chocomelk! Lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeeh krijg alweer helemaal honger bij de gedachte aan al dat lekkere eten <3! Liefs, x
    PS; doe je mee met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...