maandag 21 oktober 2013

NEW IN | THE BODY SHOP COCONUT CREAM BODY SCRUB.


Zoals ik heb beloofd show ik hier mijn aankoop van gisteren in Antwerpen. De Coconut Cream Body Scrub van The Body Shop. Ik zal even eerlijk zijn: Dit is mijn eerste aankoop bij The Body Shop. Dit is eigenlijk zo omdat ik nooit voor mezelf scrubs of bodylotion koop. Ik krijg het vaak voor mijn verjaardag of als kleinigheidje en daarom koop ik het nooit zelf. En ook deze keer heb ik het niet zelf hoeven kopen, maar heeft mijn vader het als cadeautje betaald. Lees verder voor een review van de scrub.

Het heeft even geduurd tot de foto's er een beetje normaal uitzagen, want Blogger deed nogal raar. Hebben jullie ook wel eens dat Blogger de foto's kantelt of de kleuren er anders uit laat zien? Ik dus wel. De kleuren zijn op de foto's niet helemaal hetzelfde als op de originele foto's, maar dat is dan maar even zo.

Ik wilde eerst eigenlijk de chocolade geur pakken, maar ik heb me blijkbaar vergist en de verkeerde meegenomen. Ook niet erg! Want ik houd van kokos! De geur van deze scrub is niet al te sterk, maar je herkent wel de kokosgeur er goed in terug. De scrub werkt erg goed. Het maakt je huid heerlijk zacht en je hebt niet al te veel nodig om je hele huid ermee te scrubben. 

Ik heb het kleine potje genomen, waarin 50 ml zit. Ze hadden ook grotere potjes, maar aangezien ik een scrub vaak maar 1 à 2 keer in de week gebruik, koop ik liever een klein potje en na een tijdje een andere geur. Een klein potje kost 6 euro en een groter potje, waar 200 ml in zit, kost 15 euro. 

Ik vind de scrub fijn ruiken en hij werkt goed. Het is geen klonterig geheel, maar juist wat gladder. De scrub laat je huid zachter aan voelen en met een fijne body lotion na afloop heb je weer een heerlijk zachte huid! 
Ik vind het een hele fijne bodyscrub voor een klein prijsje. Een aanrader! 

Naast deze scrub heb ik de Twilight bruisbal gekocht bij Lush. Wat houd ik van dat merk! Ik vind de producten daar echt heel fijn en ik ga er zeker vaker heen. Binnenkort komt er ook een review van de bruisbal online. Alhoewel, voor hoever een bruisbal te reviewen valt. Ik laat jullie in elk geval laten zien of de bruisbal doet wat hij belooft! 

Ennjoy your week! 
Liefs. 




3 opmerkingen:

  1. Ik ben een enorme fan van hun butters dus ik ben erg benieuwd naar de scrub :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb sinds kort ook een scrub van TBS en ben er echt heel erg benieuwd naar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er al eens gehad en vind ze super. Deze lijkt me erg fijn! Leuke blog heb je, ik volg je via Bloglovin! Zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...