zaterdag 12 oktober 2013

NEW IN | NUDE EYESHADOW PALETTE CATRICE


Ik weet wel zeker dat ik een van de laatste ben die dit palette gekocht heeft. Ik was eerst niet van plan om het nude palette van Catrice te kopen, aangezien ik al een palette heb met veel kleuren die erop lijken. Toch kwam ik erachter dat het palette dat ik nu heb, al heel oud is en niet zo mooi meer (het is trouwens merkloos!). Het palette van Catrice schijnt toch wel een groot succes te zijn en daarom ben ik gistermiddag na school met mijn moeder het dorp in gegaan om even te kijken. Lees snel verder!


Ik had het eigenlijk al meteen besloten: Ik koop hem gewoon! Naast het palette kocht ik ook nog een lipstick, waar later nog een new in + review van komt. Bij de Hema kocht ik nog een wenkbrauwborsteltje. Eigenlijk heb ik dit alles van mijn lieve moeder gekregen en daar ben ik heel blij mee!


Ik vind de kleuren uit het palette echt heel mooi. Ik heb geen swatches gefotografeerd, omdat ik vond dat dit niet nodig was en het licht was daar niet goed genoeg voor (de lucht word er niet mooier op in de herfst!). Ik heb wel al een paar looks kunnen maken met de kleuren uit het palette en je kunt er echt heel veel mee.

Ik ben heel blij met het nude oogschaduw palette van Catrice en ik vind het een echte aanrader voor de mensen die hem nog niet hebben!

Hebben jullie dit palette al?

8 opmerkingen:

  1. Je bent zeker niet de laatste hoor haha! twijfel er ook altijd nog over, maar waarschijnlijk ga ik hem binnenkort toch maar eens aanschaffen :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb zelf al heel vaak voor de rekken gestaan en gedacht dat ik het moest kopen maar nooit gedaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent sowieso niet de laatste haha, ik heb hem ook nog niet! Hie duur is ie? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem zelf ook nog niet maar wel een aantal soorgelijke palette. Dit houd me een beetje tegen om hem te kopen. Wel is ie prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zou ik ook wel willen hebben erg mooie palette!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...