dinsdag 22 oktober 2013

PERSONAL | PHOTODIARY

Ik heb weer een paar foto's voor jullie van de afgelopen maand. Ik heb de leukste er tussenuit gehaald en in dit artikeltje gezet. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien! Om te beginnen: de foto hierboven. Ik koos voor een lekker avondje op bed met mijn laptop en ging wat blogs lezen en zelf wat artikelen schrijven. Ondertussen stond de film 'Afblijven' aan omdat ik die net gekocht had. Klik snel op Meer lezen voor meer foto's!



Ik ging een dagje naar de stad om te shoppen met mijn zus en we gingen meteen door naar Starbucks. Ik nam de warme chocolademelk met hazelnoot en slagroom. En ze schreven mijn naam goed!

Mijn zus was jarig en mijn moeder bakte twee taarten voor haar verjaardag. Dit was de bokkenpootjestaart en die was heeeeel lekker!  

De tweede taart die mijn moeder bakte was een stroopwafeltaart met slagroom. Ook deze taart was heel erg lekker! 

Op de verjaardag vond ik het leuk om het huisdier van mijn zus te fotograferen. Het zo'n lief beestje, al ziet hij er niet zo uit. Voor als je het je afvraagt, het is een baardagaam. 

Ik kreeg het pakketje binnen van Joanne met daar in de toffe oorbellen en het armbandje. Kijk hier voor het artikeltje over de sieraden

Romy kwam hier slapen en mijn vader bracht ons een heerlijk ontbijtje op bed.

Vorig weekend ging ik met mijn moeder naar de Primark en na een bezoekje aan de Primark gingen we frizzle's halen. 

Dit was mijn outfit toen ik naar Antwerpen ging. Lekker herfstig!

Ja, ik wilde een ombre in mijn haar verven en het is gelukt! Het resultaat is echt heel mooi geworden, al zeg ik het zelf.

Warme chocolademelk drinken tijdens het bloggen en Tumblr'en. Deze mok heeft mijn moeder beschilderd, thanks mom!

Vorige week hadden we een tussenuurtje en dat hebben we niet vaak. Daarom besloten ik en twee vriendinnen naar het dorp te gaan en daar iets lekkers te halen. Blijkbaar hadden we alle drie erg veel trek...

Ik ben zelf erg trots op deze foto. De Belgische wafel smaakte echt heel lekker en de foto lukte ook nog eens goed, wieeeeh!

Deze foto's zijn van afgelopen maand. Ik geloof dat de eerste foto rond 20 september genomen is. Nog van een tijdje geleden dus. Ik ga dit soort artikels vaker proberen te posten. Het geeft me motivatie om meer foto's te maken en dat is leuk om terug te zien! Ik wil het liefst elke week een post van mijn photodiary plaatsen. 

Liefs!

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's ! Jammie starbucks jammer dat er hier geen in de buurt ligt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's, ben benieuwd naar het ombre effect in je haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm die frizzle's zijn zo lekker! Wat een gaaf huisdier! Een keer wat anders dan een kat, hond of hamster ;) En wat een heerlijk zelfgemaakte taarten, zo'n stroopwafeltaart uit de winkel vind ik altijd al erg lekker, laat staan dat hij zelf gemaakt is! Moet ik eens proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...