woensdag 23 oktober 2013

PRETTY BLOG #1 | LOVEDREAMSLOVEDREAMS


Vandaag even een artikeltje over een andere grote hobby van mij: blogs lezen. Ik ben van plan elke week zo'n artikel te posten. Een artikel met de naam: Pretty blog. Ik zet in dit artikel een blog in het zonnetje die ik echt met veel plezier bekijk/lees. Vandaag, de eerste keer, wil ik jullie iets vertellen over de blog van Joyce. Lees snel verder!


Joyce beheert lovedreamslivedreams waarop ze schrijft over heel veel verschillende dingen. Beauty, fotografie, koken, reizen, lezen etc. Het leukste aan haar blog, vind ik, dat ze heel leuk schrijft. Ik vind dat een belangrijk punt bij het lezen van blogs. De lezers moet een beetje overtuigd worden en ik word heel vrolijk als ik haar artikeltjes lees! Joyce komt over als een ontzettend positief en spontaan meisje.

Iets meer over haar blog
Zoals ik al zij gaat haar blog over dingen ze leuk vind. Er komt eens een review voorbij, een receptje om iets lekkers te koken en ze schrijft wat artikeltjes over haar eigen leven. Het grappige vind ik, dat er soms van die grappige woordjes voorbij komen. Ik kan soms hard lachen om haar grappige verklaringen en leuke woordjes of afkortingen.

Verder ziet haar blog er enorm duidelijk uit: wit achtergrond, grote titels en een hele gave header aan de linkerkant van de pagina, dat vind ik ook altijd leuk om te zien op een blog.

Kortom: ik lees de blog van Joyce met veel plezier.

Kende jullie haar blog al?


12 opmerkingen:

  1. Ik ben wel eens vaker op haar blog geweest, ze heeft een leuke blog! Leuk zo'n artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief zeg, ik voel je vereerd :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit, ik ga zeker een kijkje nemen!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja joyce heeft een leuke blog inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende haar blog nog niet, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke tas heb je! Met een leuke inhoud:P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kende ik nog niet! Heb gelijk even een kijkje genomen. Inderdaad heel overzichtelijk, fijn vind ik dat altijd!
    Liefs Paula, An average forty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze heeft inderdaad een erg leuke blog!
    Leuk idee ook om dit elke week te doen!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke rubriek! Ik ga een kijkje nemen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tas zeg! Ik maak er altijd een rotzooi van in die van mij haha

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...