zondag 13 oktober 2013

RAINY DAY

Foto van Tumblr

Ik schrijf dit artikeltje terwijl ik op mijn bed zit met een mok warme chocolademelk en een speculaasje. Mijn radio staat heel hard aan op 538 en ik zoek ondertussen op Tumblr naar leuke plaatjes om te rebloggen. Ik ben vanmorgen/middag naar de Primark geweest in Rotterdam. Ik heb heel veel leuke dingetjes gekocht die binnenkort in een shoplog op mijn blog zullen verschijnen. Gisteren ben ik naar de Ikea geweest om leuke ideeën op te doen voor mijn kamer. Ik weet nu precies hoe het gaat worden en we beginnen aanstaande zaterdag met behangen en verven. Ooh I'm sooooo exited! Lees snel verder!

De komende week zal heel rustig worden, aangezien de helft van mijn klas op reis is. Weinig toetsen en huiswerk dus! Vrijdag is mij laatste schooldag voor de herfstvakantie en daar kijk ik zo erg naar uit.

Het is vandaag echt een regenachtige dag, dat heeft iedereen wel gemerkt, denk ik. Dit soort dagen zijn bij favoriet. Alleen als het op een zondag is dan! In dit artikeltje wilde ik jullie nog wat leuke films/muziek aanraden die je goed kunt gebruiken op dit soort dagen.

Lover of Loser, Radeloos, Razend, Afblijven.
Vier films die zijn afgeleid van de boeken van Carry Slee. Heerlijke films, vind ik. Vooral Lover of Loser heb ik al 400 keer gekeken. Het is soms zo heerlijk om naar de drama van anderen mensen te kijken, haha!

Verliefd op Ibiza
Weer een film vol drama, maar vooral vol met liefdedrama's. Ook altijd heerlijk om naar te kijken. Het enige nadeel aan deze film is dat het je zo jaloers maakt als je dit op een regenachtige dag kijkt. Ik wil ook naar Ibiza!

Bodylanguage en Step up 4
Twee heerlijke dansfilms om naar te kijken. In Bodylanguage komt meer drama en liefde kijken en in Step up 4 staat dans echt centraal.

Lorde - Royals 


Lana Del Rey - Born To Die

Ellie Goulding - Burn

Emma Louise - Jungle


Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden, laat het even weten! :)
Liefs.

6 opmerkingen:

  1. Know the feeling, ik heb vandaag ook hele dag in bed gezeten en serietjes gekeken, met een heerlijke tas soep :) Op zo'n momenten heb ik echt geen zin om buiten te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, heb ook lekker in bed gechilld vandaag! :)
    Ben best wel benieuwd naar je aankopen uit Primark (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik vind dit weer vreselijk haha, geef mij maar een zonnige zondag. Step up en verliefd op ibiza zijn zo'n leuke films! Op zo'n dag als vandaag is het wel heerlijk om filmpjes te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zo'n dagje! Ik vind het nu wel fijn dat het regent,
    want moet veel aan school doen! Zo doe je tenminste wat haha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! Ik heb gisteren (en vandaag waarschijnlijk ook weer haha) ook een lui dagje gehad, heerlijk ^^
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen! Ik vind Royals ook zo'n geniaal liedje. Ik ben nog heel benieuwd naar Body Languague, een Nederlandse dansfilm is wel uniek namelijk; zien! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...