woensdag 9 oktober 2013

REVIEW | ETOS NAGELLAK


Een paar weken geleden ben ik een klein stadje in de buurt van Rotterdam gaan bezoeken om te kijken of ik daar nog nieuwe, leuke winkels kon ontdekken. Ik heb het eigenlijk bij de standaardwinkels gehouden en heb wat fashionitems gekocht en ook een beetje beauty. Ik kocht twee nagellakjes van de Etos. Dit kleurtje ga ik vandaag voor jullie reviewen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


De verpakking van de nagellak is heel basic. De nagellak lijkt een beetje blauw met goud en ergens een beetje groen. Het lijkt me een heel mooi kleurtje en ik ben benieuwd naar de kleur op mijn nagels. Ook belooft het lakje long lasting te zijn, ik ben benieuwd of dat zo is!

Toen ik het lakje op deed zag ik dat de kleur eigenlijk meer goud is dan blauw. Jammer, vond ik zelf, maar dit is ook een hele mooie kleur. In bepaald licht zie je een beetje blauw en groen, maar dat zijn meer schaduwen. De lak dekt heel goed. Dit is het resultaat na twee laagjes. 
Long lasting is de lak niet. Na 2 dagen bladderde de kleur er bij mij al af. Ik vind het wel een aanrader, maar het is jammer dat hij er zo snel af gaat! 



Nog een fijne dag allemaal! :)
Liefs.


10 opmerkingen:

  1. Hij ziet er best wel tof uit eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ze ook op de potjes zetten, bij mij gaat het de volgende dag al afbladderen..
    dit kleurtje is wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nagellak! :)


    Ik heb een giveaway op mijn blog waarbij je 2x2 VIP tickets kan winnen voor een leuke fashionparty! http://www.sarandaadriana.com/2013/10/winactie-vip-tickets-release-beast-party.html

    xxxx Saranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aparte kleur! Jammer inderdaad dat 'ie minder blauw is dan 'ie lijkt! En zeker jammer dat hij er zo snel weer afbladdert.. Maar de prijzen van de Etos vallen altijd wel mee toch, dus dat is dan weer een pluspunt!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie aparte kleur!
    liefs! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aparte kleur, maar toch ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg bezonder, ik vind hem persoonlijk enorm mooi!

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat de kleur van het lakje zo anders is dan in het potje, want dat blauwe zag er wel tof uit! Nu vind ik 'm overigens ook nog wel leuk, dat goud maakt het chique.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...