woensdag 30 oktober 2013

SHOPLOG | AMSTERDAM LUSH, SWEATER EN MARSHMALLOWS


Het heeft heel lang geduurd voordat er weer een artikel online kwam, maar mijn laptop oplader was kapot. Dat betekend dus: 4 dagen geen laptop. Eerlijk gezegd kwam het goed uit, ik had enorm veel huiswerk. Maar ik ben er dus weer en met heel veel nieuwe artikeltjes op voorraad!
In deze shoplog laat ik mijn aankopen van afgelopen zaterdag zien in Amsterdam. Ik heb een hele leuke en lange dag gehad met mijn zus en we hebben heerlijk gegeten en geshopt! Kijk verder voor mijn aankopen. :)



Om te beginnen laat ik even mijn bruisbal zien die ik heb gekocht in Antwerpen vorige week zaterdag. Ik was deze vergeten te laten zien en ik vond het wel tussen al deze Lush producten passen. Deze bruisbal is dus ook van Lush. Dit is de Twilight bruisbal en hij ruikt echt hemels!

In Amsterdam kocht ik deze bruisbal. Dit is de Cinders bruisbal en hij belooft dat hij je spieren warm zal maken en dat hij gaat knetteren, super leuk!

En dan uit de kerstcollectie van Lush... De Candy Mountain bubble bar. Hier kun je dus stukjes vanaf halen en dit in het bad gooien waarna er schuim komt. En hij ruikt ook ontzettend zoet!

En dan mijn nieuwe wondermiddel... De Aqua Marina gezichtsreiniger. Het bestaat vooral uit zeewier en ruikt naar de zee. Ik vind het een fijne geur als het op je gezicht zit!

Ook kocht ik in een winkeltje (waarvan ik de naam niet meer weet) deze heerlijke trui. Ik heb hem de laatste dagen echt heel vaak gedragen want hij is zo lekker warm!

En dan als laatste deze mini marshmallows die Diana van D is for Dazzle liet zien in haar vlog van een dagje thrift shoppen. Ik heb ze al uitgeprobeerd met warme chocomelk en ik dacht meteen: waarom heb ik dit nooit vaker geprobeerd?! Het is echt heerlijk!

Van alle Lush producten komen nog reviews online!

Wat vinden jullie van mijn aankopen en naar welk product zijn jullie het meest benieuwd?

9 opmerkingen:

  1. Je trui is leuk! En wat lijken me die bruisballen heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die bruisballen lijken me allemaal zo onwijs lekker!! Ik wil zo graag een bad, ik denk dat mijn badkamer dan echt lijkt op een lush winkel haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah die bruisballen zijn leuk!! Nu ga ik zeker vaker in bad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke trui en de gezichtsreiniger van de lush lijkt me erg fijn.!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die trui is leuk! en lush is natuurlijk altijd goed ;')

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke aankoopjes! Candy Mountain is geweldig he? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke spulletjes, die bruisballen en mountain van lush ziet er echt uit om op te eten haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...