maandag 14 oktober 2013

SHOPLOG | PRIMARK FALL

Als jullie mijn artikel van zondag hebben gelezen, dan weten jullie dat ik zondag naar de Primark ben geweest. Ik kon niet wachten om de shoplog aan jullie te laten zien! Ik heb niet ontzettend veel aankopen gedaan, maar ik heb wel de dingen gekocht die ik echt nodig had. Ben je benieuwd geworden? Lees dan snel verder!

Om met fashion te beginnen: een joggingbroek die nog redelijk te dragen valt naar school, etc. Je kunt het ook een legging noemen, maar het is dan een legging met ritsen. Ik vind het een hele fijne broek, vooral omdat hij zo lekker zit en het een zachte stof is. Hij kostte 10 euro. 

Een basic zwart shirt die een beetje oversized is voor op de broek waar ik hierboven over vertelde. Ook dit is een heel fijn item. Misschien zijn het een beetje lazy sunday items, maar dat was ook wel de bedoeling! Dit shirtje kostte 9 euro. 

Ook kocht ik dit ontzettend schattige shirtje met bordeauxrode roosjes en een knoop. Ik vond hem zo lief, ookal is hij wat 's zomers. Je kunt hem ook combineren met een zwarte blazer of een leren jack. Soooo in love! Ook dit shirtje kostte 9 euro.

En dan hier mijn nieuwe charmante slof/sokken. Ze zijn heerlijk zacht en warm, maar niet heel charmant. Maar goed, wie heeft er ooit charmante sloffen gezien?! Ik zou nog steeds ooit sloffen willen kopen met zo'n groot konijnenhoofd voorop! Deze slofjes waren 2 euro. 

Mijn make-uptas is laatst kapot gegaan en toen ik deze bij de Primark zag liggen, hoefde ik er niet over na te denken. Je kunt het tasje openklappen en er zitten 4 verschillende vakjes in om je make-up in te doen, super handig! Het tasje kostte 6 euro.

Ik zag deze doekjes liggen en werd er heel benieuwd naar. Ik vroeg me af of deze doekjes echt goed reinigen en hoe ze ruiken, dat kan namelijk wel eens tegenvallen, vind ik. Deze kostte 1,50 per pakje, in een pakje zitten 25 doekjes.

Sorry dat deze foto gekanteld is, maar dat doet Blogger soms vanzelf. Heel raar?! Anyway, ik draag best vaak nepnagels als mijn eigen nagels niet zo goed in staat zijn. Bij de Primark kosten ze 1,50 per pakje en er zitten heel veel maten in, wat ik meestal erg fijn vind. Ook zijn de nagels bij de Primark nooit te lang, maar altijd precies goed. 

Deze foto is ook niet zo duidelijk, I'm so sorry! Ik werd erg benieuwd toe ik deze eyeliner zag. Ik ben moeilijk met eyeliners en ik ben daarin niet snel tevreden, haha! Deze eyeliner ziet er in elk geval mooi uit en is heel erg budget. 1,50 euro! 


Ik heb alles gekocht waar ik voor ging, ik zoek alleen nog een beanie. Weet iemand misschien een winkel waar je leuke beanies kunt kopen? Verder wilde ik jullie nog even vertellen dat ik vandaag voor het eerst mijn haar geverfd heb. Ik heb een ombre geverfd en het resultaat is heel mooi geworden! Ik weet niet of jullie het interessant vinden als ik een artikeltje schrijf over hoe mijn haar is geworden en wat de trend ongeveer inhoudt?


Liefs!

14 opmerkingen:

  1. super!!!
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gekocht! Ik ga donderdag naar de Primark:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht! Zo'n lekkere joggingbroek wil ik ook nog graag! Een bezoekje naar Primark moet er ook maar weer eens van komen bij mij haha! xoxo Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Die legging lijkt me ook wel fijn :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zo'n zin om naar de Primark te gaan, vooral die slofjes lijken me heerlijk. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke shoploh! Ik zoek nog lekkere warme sloffies haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie spulletjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeey
    Bij de H&M heb ik voor 5 euro een simpele zwarte branie gekocht, zeker een aanrader!!
    ducktapeblogger.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such an inspirational post! I enjoyed reading it :) I love your blog, too!
    Would you like to follow each other? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)

    Tina from the Style Sinners
    Twitter - @TinaStefanovic
    Instagram - @tina_stefanovic
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oehh je slofjes en je makeuptasje is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat shirtje met roosjes is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...