donderdag 3 oktober 2013

Unboxing | Sieraden giveaway gewonnen


Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost, sorry! Ik heb mijn laptop gelukkig weer terug en ik kan er weer alles mee. Toen ik vanmiddag een pakketje op de deurmat zag liggen wist ik meteen wat het was: de sieraden die ik heb gewonnen! Joanne organiseerde een gaveaway in samenwerking met Daze By Do. Deze giveaway heb ik gewonnen en daar ben ik heel erg blij mee! Ik heb een soort unboxing voor jullie, gewoon in een artikel! Kijk je mee?

Ik vond het pakketje pas 's avonds en het was dus al donker. Eigenlijk vond ik het een uur geleden. Ik was heel enthousiast en wilde het meteen aan jullie laten zien. Dit is de verpakking, er zat een kaartje bij van de shop van Daze By Do en Joanne had er iets liefs opgeschreven! Ik heb de foto's genomen met behulp van een lamp, de foto's zijn niet heel erg mooi maar ik kon het niet laten om het artikel nu al te schrijven!


 
En dit zat er dan in het pakketje! Ik ben persoonlijk erg fan van kruisjes in sieraden of als print op kleding. De armband en oorbellen hebben een rosé gouden kleur, heel erg mooi, vind ik zelf. Ik ben in ieder geval heel erg blij met de sieraden.

Fijne avond nog en een fijne vrijdag morgen! Bijna weekend..... :)











7 opmerkingen:

  1. Super leuk! Mooie sieraden zijn het :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je dat hebt gewonnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ze gewonnen hebt! Ze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sieraden zeg! En helemaal te gek natuurljik dat je ze hebt gewonnen! Congrats <3

    xoxo
    Shalane
    www.fashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Lucky you!! :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...