vrijdag 8 november 2013

FASHION | WISHLIST FALL & WINTER

Het is alweer een tijdje herfst en ik heb kleedgeld gespaard! Dat betekent dat ik binnenkort heel veel geld uit kan gaan geven aan kleding. Om een beetje een idee te krijgen van wat ik wil kopen, heb ik een wishlist gemaakt voor deze herfst/winter. Het wordt nou eenmaal wat kouder en donkerder. Ik heb mijn best gedaan niet te veel zwarte items uit te kiezen en volgens mij is dat redelijk gelukt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! (De prijzen van de items van de River Island staan er in ponden bij.) 
1. River Island £20.00
2. River Island £25.00
3. River Island £30.00
4. Pull&Bear € 15,99
5. Pull&Bear € 15,99
6. Pull&Bear € 25,99
7. Pull&Bear € 25,99
8. H&M € 9,95
9. H&M € 19,95

1. H&M € 14,95
2. H&M € 14,95
3. H&M € 19,95

1. Pull&Bear € 12,99
2. H&M € 7,95
3. River Island £15.00

De foto's komen natuurlijk van de sites die ik hieronder nog even bij zet: 


Welk item vind jij het leukst?


38 opmerkingen:

  1. Geweldige wishlist. Ik vind die eerste en derde skaterskirt de leukste items!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe wishlist! Ik zie er zoveel leuke dingen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist! Ik zou 7 en 8 van River Island wel willen,
    en eigenlijk alle rokjes van de H&M, haha :)

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk ! zullen we elkaar volgen op bloglovin' ?
    Liefs,
    Janique
    beautysmoothiex.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooie items zitten er tussen! Eigenlijk zou ik alles wel willen hebben, net als jij, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke wishlist! Ik vind nummer 7 en die mutsen heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie wishlist! Ik vind nummer 6 en 8 van de truien erg mooi :) Ik heb zelf ook een trui als nr 6, heerlijk zulke truien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke items :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het middelste shirt en het rode rokje vind ik er heel erg leuk uitzien! Lekker vrolijk en valt ook leuk te combineren denk ik zo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke lijst! die muts van de H&M heb ik heel toevallig vandaag gekocht! Hij zit echt lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. NR 2 is erg leuk ! Ik volg je ! Volg je terug ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het mutsje van de h&m, die is zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie items!! vooral de leren rok is geweldig!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke wishlist heb je gemaakt. Ik vind 2 en 6 van de bovenste het leukst en 1 van de rokjes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige wishlist! Maar nummer 1 helemaal bovenaan springt er voor mij echt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke dingen heb je bij elkaar verzameld! Ik vind vooral de muts met roosjes erg cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke wishlist! Vooral die must met die roosjes! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooie stuks :-) jij hebt een erg leuke smaak

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke wishlist, ik zie hele leuke dingen! Ga meteen even op de pull&bear site kijken hihi :)

    http://hill-ie.blogspot.nl/2013/11/give-away-bracelets.html

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, Kiki! Je blog is gegroeid! Ik vind het superleuk voor je om te zien dat je zoveel bezoekers hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk allemaal, vooral de skater skirts! HEBBEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke wishlist! XO

    p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke list! staan echt super items op
    je hebt een leuke blog, kijk ook eens naar onze blog?
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha ik heb eigenlijk geen idee welke ik het leukste vind, ze zijn allemaal mooi! Maar die beanies zijn toch wel heel schattig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke wishlist! Ik wil eigenlijk alles wel hebben haha :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die 3de en 6de trui/sweater vind ik echt super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van de shirts wil ik 2, 4 en 7 wel. En dat tweede H&M rokje is leuk zeg! Toffe dingen heb je verzameld zo. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Great post dear. Anyway, I did a little year ender reader survey on the blog. Hope you can answer. :))

    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


    - Facebook
    - Bloglovin
    - Instagram @whatkennyhearts

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Aah wat een leuke items ! Nummer 6 is echt super leuk ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...