zaterdag 23 november 2013

INSPIRATION | WINTER.

Het is bijna winter! Ik ben bijna jarig, de kerst komt er aan, sneeuw, gezelligheid, kortom: ik ben net zo enthousiast over de winter, als over de herfst. Toch merk ik dat het de afgelopen week ontzettend koud was op de fiets en dat een beanie toch echt heel hard nodig is. En ik heb mijn handschoenen al aan gehad!
Om even in de kerst en winter stemming te komen, heb ik vandaag wat inspiraties voor jullie. Heel veel kijk plezier!



De foto's komen van Tumblr. 

Heb jij al zin in de winter?


8 opmerkingen:

  1. Ik wil echt dat het weer keihard en veel gaat sneeuwen, maar dan eigenlijk het liefste met kerstmis hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh wat heb ik zin in deze heerlijke tijd, kerstmis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awww leuk, geeft me helemaal zin in de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lantaarntje in de sneeuw is lief! Ik heb echt wel zin in de feestdagen! Alleen jammer dat de winter daarná ook nog zo lang duurt haha. :( xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie inspiratie!
    Ik vind sneeuw echt onwijs mooi altijd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhh ik word helemaal blij van deze post. Ik ben gek op de winter en met name de maand December! Heb er nu al zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De winter is vooral leuk wanneer er sneeuw ligt! En dan leuke kerstfilms zoals The Holiday kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...