maandag 4 november 2013

PERSONAL | PHOTODIARY

Hee allemaal! Ik heb weer een lange tijd geen blogs gelezen (sorry) en zelf niet geblogd. Ik vind het heel jammer, maar school gaat voor. Gelukkig heb ik nu weer minder toetsen en dus weer tijd om te bloggen! Deze week begin ik met een photodairy, het zijn heel weinig foto's maar dat komt omdat ik weinig foto's heb gemaakt afgelopen weken. Kijk je mee?



 De foto aan het begin van dit artikel is gewoon een foto van een boom. Ik vond het wel leuk om daar even een foto van te maken toen het iets donkerder werd, om 6 uur al.


Mijn lunch in Amsterdam, het was echt heeeel erg lekker!

Even relaxen in Amsterdam na al het shoppen. Het viel me op dat deze boom nog groen was, terwijl ik al die tijd alleen nog maar herfstkleurtjes had gezien! 

Jaaaa! De volgende dag probeerde Romy en ik meteen de mini marshmallows uit en ze waren heel lekker! 

Ik ging zaterdag naar Den Haag en toen ik door de Bijenkorf liep, werd ik gevraagd voor een kleine fotoshoot met Toprak van gtst. Ik vond het heel leuk om zo spontaan te doen! De shoot was voor POM en Dance 4 Life.

Zaterdagavond had ik een Halloweenfeest op de dansschool en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Ik ben helaas wel vergeten om foto's te maken.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Liefs. 


8 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Die marshmallows (in chocomel?) lijken me erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die marshmallows in chocolademelk zien er zo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's!
    Leuke blog, ik volg je nu via Bloglovin :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's :D Die marshmallows
    zien er heerlijk uit!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die marsmallows zien er zo goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's zeg en gaaf hoor met Toprak || ben jaloers op je! <3 Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...