dinsdag 12 november 2013

PRETTY BLOG | 24 HOURS OF FASHION

Zoals jullie weten zet ik elke week een blog in het zonnetje en deze week is Marion aan de beurt. Marion beheert de blog '24 Hours Of Fashion' en schrijft over fashion, maar dat zegt de naam al. Ze schrijft in het Engels en Nederlands, wat ontzettend handig is. Ik vind Engelse blogs vaak minder fijn om te lezen, maar ze zijn vaak wel professioneler. Zo ook de blog van Marion! Lees je mee? 



Fashionblogs bestaan soms alleen maar uit outfits en als de stijl je interesseert is dit ontzettend leuk om te zien. Als ik de stijl van Marion zou moeten omschrijven zou het afwijken naar een beetje stoer en girly tegelijk. Het valt me op dat haar foto's erg mooi zijn en ze fotografeert dan ook erg graag. Ze edit ook graag foto's en je kunt zien dat ze daar veel tijd aan besteedt. Hierboven zie je een paar foto's die zij gemaakt heeft (deze foto's kun je ook terug zien op haar blog). 

Marion post vaak outfits, maar ook veel inspiratieposts, trends, artikeltjes over haar eigen leventje en hier en daar een review van een beautyproduct. Ik lees haar blog met veel plezier omdat ze een erg leuke schrijfstijl heeft. Ook is haar blog erg overzichtelijk en is de lay-out heel gaaf. 

Neem dus snel een kijkje! 

Liefs, 
Kikki. 

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je over haar blog schrijft!! :) Ik ga zeker even een kijkje nemen en ik vind jou blog ook heel erg leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te lezen Kikki! Super leuk dat je mijn blog hiervoor gekozen hebt :) !! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze heeft inderdaad een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je elke week een blog in het zonnetje zet :) Ik ga even op haar blog kijken :)

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je genomineerd voor de Liebster award! Kijk snel op mn blog!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik ben alleen al een keer voor The Liebster Award genomineerd! Maar toch bedankt. Liefs.

      Verwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...