dinsdag 5 november 2013

PRETTY BLOG | SOFTRUCHES


Vandaag weer een artikeltje over een van mijn favoriete blogs. Gisteren keek ik voor het eerst in een week weer op mijn Bloglovin' en het viel me op dat er heel veel meiden jarig zijn geweest en dat heel veel meiden een 'Spam je blog' deden. Grappig om te zien, vond ik. Er sprongen ook een aantal artikels uit die ik met veel plezier heb gelezen. Er stonden zo'n 300 artikels open en ik moest en zou ze allemaal gelezen hebben. Goed, ik heb niet alles gelezen, maar wel veel. Mijn favoriete blogs hadden weer een paar leuke artikels gepost in de tijd dat ik even afwezig ben geweest en vandaag heb ik een artikeltje over de blog van Denise. Lees snel verder!


Denise schrijft op haar blog 'Softruches' vooral over haar eigen leventje. Ik vind persoonlijke blogs vaak het leukst, omdat het is alsof je vriendschappen sluit ofzoiets (?!). Het eerste wat ik dacht toen ik haar blog voor het eerst bekeek was 'groen'. Veel blogs zijn basic zwart-wit met hier en daar een kleurtje (de mijne ook!) en dat is misschien wel het meest overzichtelijk, maar de blog van Denise spat er op deze manier helemaal uit. Haar blogs heeft herfstkleuren en dat maakt het heel mooi.

Denise schrijft dus veel over haar eigen leven, maar ook veel over fashion. Er komen vaak outfitposts online en het valt me dan op dat ze ontzettend mooie foto's maakt. Het is ook een heel mooi meisje, de outfits maken het leuk, maar de foto's en de kleuren zijn ook gewoon prachtig. Ondertussen schrijft ze hier en daar over haar eigen leventje en dat is ook super om te lezen.

Ik raad het je zeker aan om even een kijkje te nemen op haar blog. Haar naam is aanklikbaar, maar je kunt ook hier klikken om naar haar blog te gaan.

Kende jij haar blog al? 

11 opmerkingen:

  1. Haha grappig om te lezen dat je zag dat er veel meiden jarig zijn geweest, ik was ook jarig! :)
    Ik kende haar blog al, leuk dat ze een plekje in dit artikel krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haar blog vind ik echt ontzettend leuk! Lief dat je een artikel over haar maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te lezen, ik kende inderdaad haar blog!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk want haar kende ik nog niet! Jouw blog eigenlijk ook niet, maar hij is supertof x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga er een kijkje op nemen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ze heeft een erg leuke blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een superlieve post, dankjewel :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog heeft ze :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk ik ga een kijkje nemen op haar blog :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig dat er zo veel mensen jarig waren! Ik kende Denise's blog al, ze heeft inderdaad een hele leuke blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...