dinsdag 19 november 2013

REVIEW | LUSH CANDY MOUNTAIN


Het is afgelopen week weer erg rustig geweest op mijn blog, super jammer, maar ik had weer heel veel toetsen... Toch heb ik deze week wel de tijd gehad om even lekker een uurtje te ontspannen en in bad te gaan. Dit kwam mooi uit in een weekje niet bloggen, want dan kon ik wel alvast een review schrijven van de Lush Candy Mountain die ik laatst kocht. Helaas is het schrijven er nog niet van gekomen, maar dat ben ik dus nu aan het doen. Ben je benieuwd naar de review? Lees dan snel verder!


De Candy Mountain is een bubble bar. Je breekt dus een stukje af, brokkelt het in het bad, zet de kraan aan en het gaat schuimen! Een bubble bar kun je dus vaker gebruiken.
Wat Lush over de Candy Mountain zegt:

Candy Mountain is een beetje in de restyling geweest, maar natuurlijk is de geur nog even heerlijk zoet en snoeperig. Vul je bad met torenhoge, suikerzoete schuimbergen van Candy Mountain. Om van te watertanden!
Ik strooide dus wat stukjes van de bubble bar door het bad. Ik wist al dat hij lekker rook, want mijn kamer ruikt er al een paar weken naar. Super lekker!


Mijn bad ging heerlijk schuimen en de hele badkamer rook naar de zoete geur van de Candy Mountain. Toen ik even later het bubbelbad aan zette, kon ik niet meer boven het schuim uit kijken.

Ik vind de geur heel fijn, het is alleen jammer dan je deze bubble bar alleen kunt kopen wanneer de kerstcollectie uit is. 
Ook nog een voordeel is dat je een hele zachte huid er van krijgt. 

De bubble bar is te kopen bij Lush voor € 5,25.

Heel veel liefs,
Kikki. 

6 opmerkingen:

  1. Deze wil ik!! :) haha lijkt me zo lekker! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zou ik zo graag een keer in bad willen proberen! Helaas heb ik geen bad en kan ik hem niet zo makkelijk uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, die producten! Ik sla steeds meer producten van Lush op hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag deze ook bij Beautygloss! Was er zo benieuwd naar! Goede review XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...