dinsdag 26 november 2013

SHOPLOG | ROOM WINTER DECORATIONS


Zoals jullie weten heb ik deze herfstvakantie een hoop aan mijn kamer gedaan en nu hoef ik alleen nog de laatste kleine dingen te doen. Hieronder vallen bijvoorbeeld foto's, lampen, etc. Ik ging gistermiddag na school even naar de Intratuin (wat ik in de eerste instantie alleen voor het kerstsfeertje daar deed) en daar heb ik wat leuke winter decoraties gekocht voor mijn kamer. De foto's zijn meteen genomen toen ik thuis was, omdat het toen nog een beetje te doen was. Toch was het al aan het schemeren en de foto's zijn dus niet ideaal. Lees snel verder voor mijn aankopen!




Om te beginnen met een fashion item, wat dus geen decoratie is voor mijn kamer. Deze beanie komt van de Intratuin, ja. Eigenlijk is het geen echte beanie, maar meer een skimuts. Je kunt hem op twee manieren dragen. De foto is met flits genomen, omdat de kleur zonder flits niet leek op de echte kleur.

Voor in mijn kamer kocht ik 2 kaarsen. Ik koop eigenlijk nooit echt kaarsen, maar omdat ik het nu wel tijd vond om mijn kamer in gezellige herfst en kerstsfeer te brengen, nam ik deze twee kaarsen mee. Ik vond ze er heel leuk uit zien! 

Om wierook te kunnen branden kocht ik dit houdertje. Ik vond hem er heel leuk uit zien en heel apart.

Ik kocht deze twee geuren. Jasmijn en Rozen en Viooltjes. Ik heb ze nog niet kunnen branden, maar als jullie het leuk vinden zal ik een artikeltje over deze twee geurtjes schrijven. Of ze gewoon in een algemeen 'Fall' artikel proppen. 

En dan als laatste, niet van de Intratuin maar van de Hema deze schattige kerstlampjes. Ik heb ze inmiddels al opgehangen, om mijn bed heen. Elk lampje heeft een andere kleur en dat geeft een super leuk effect. Ik zal hier binnenkort ook een foto van posten! 


Dit waren dan mijn aankopen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Heb jij nog leuke tips om je kamer kerstproof te maken?
Liefs! 


8 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! En wat grappig dat je me zondag zag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Die wierook is ook erg lekker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die wierook! Mooie sfeer spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die kaarsen er echt leuk uitzien zeg :) Ik ga ze misschien ook nog kopen, de verpakking is zo gezellig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die lampjes zijn echt leuk!
    Ik heb je genomineerd voor een christmas tag, neem maar een kijkje op mn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes!
    www.newyorkcitybitch.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik vind kaarsen altijd zo fijn, ze maken je kamer meteen gezellig :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg leuk! Leuke blog ook! Ik schrijf op mijn blog ook over interieur en heb net een aantal artikeltjes geschreven over kaarsjes, kerslichtjes en andere dingen om je kamer winterproof te maken dus misschien vind je dat wat! www.interieurvoorbijdethee.blogspot.com!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...