zondag 1 december 2013

HELLO DECEMBER!


Gif van Tumblr

Het is December!Warning: in dit artikel wordt heeeeeel veel gepraat!


Het is december! December is mijn favoriete maand omdat ik jarig ben en verder is het Sinterklaas, kerst en oud en nieuw. Kortom: een maand vol cadeautjes en vooral veel gezelligheid. Ik vind dat dit jaar echt heel snel is gegaan. Dat zeggen we elk jaar en misschien is het ook wel zo, maar ik vind het dit jaar echt zo. Ik kan me alles van begin dit jaar nog heel goed herinneren.
Ik heb echt ontzettend veel zin in deze maand, omdat ik heel veel leuke dingen ga doen. Mijn verjaardag vieren, Sinterklaas vieren op school, Sinterklaas thuis vieren, we hebben een kerstshow op school waar ik een solo mag dansen (en daar heb ik echt ontzettend veel zin in!), kerstvakantie, de kerstdagen en oud en nieuw. Ik weet nog niet precies hoe ik kerst ga vieren en hoe ik oud en nieuw ga vieren, maar ik kijk er wel ontzettend naar uit.

Foto van Tumblr
Vandaag bestaat mijn dag eigenlijk alleen uit een surprise maken, huiswerk maken, leren, bloggen en heel veel presentaties maken voor school. Het is een echte typische zondag.
Nu het december is, hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik kerstmuziek luister, want dit deed ik afgelopen week al. Kerstmuziek is gewoon zo gezellig! Ik heb mijn kamer ook al een beetje versierd. Hier gaan jullie morgen een foto van zien in mijn photodairy.
Gisteren ben ik naar Apassionata geweest, in Ahoy. Ik had in het begin geen idee wat het was, maar dat werd al snel duidelijk. Het is een show met paarden en af en toe wat dans. Ik vond het echt super leuk om naar te kijken! 's Avonds heb ik heel veel voor gewerkt voor mijn blog, zodat ik daar deze week iets minder aan hoef te denken. Verder wil ik nog aan mijn lay-out werken, omdat dat nu nog niet heel spetterend is. Ik hoop dat daar snel verandering in komt!

Dit was even een kletsartikeltje, ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens zoiets te lezen.
Fijne zondag, liefs!

1 opmerking:

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...