zondag 15 december 2013

NEW IN | CANON EOS 1100 D


Ik heb dinsdag eindelijk mijn nieuwe camera gekocht! Op mijn verjaardag kreeg ik ontzettend veel geld en daar heb ik dus de Canon EOS 1100D van gekocht. Ik ga nu niet uitgebreid vertellen over de camera, want vragen kun je gewoon in de reacties hieronder stellen, maar ik wil wel wat foto's laten zien die ik de afgelopen week heb gemaakt. Het was wat uitproberen, maar ik vind het wel redelijk gelukt allemaal. In de kerstvakantie ga ik sowieso een hele dag me verdiepen in mijn nieuwe camera. Kijk verder voor de foto's!







Er zullen deze week weer heel weinig blogposts online komen in verband met school. Ik beloof dat ik het in de kerstvakantie weer helemaal goed maak!
Liefs,
Kikki. 

8 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Ik heb de Canon 1000D. Fijne camera's zijn het. Veel plezier ermee! en succes op school

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs mooie foto's zeg, wauw <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en echt veeel plezier met je camera, het is zo leuk! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! :)
    xxx Nausikaä
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof dat je een camera hebt gekocht, ik heb de EOS 600D en ben dik tevreden!
    Succes met het uitvogelen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...