maandag 2 december 2013

PERSONAL | PHOTODIARY

Een Photodairy is heel lang geleden! Ik heb de afgelopen weken veel leuke dingen gedaan en die heb ik allemaal in dit artikeltje gezet. Ik heb zo min mogelijk foto's gebruikt omdat ik er anders echt honderden zou posten. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om weer mee te kijken naar de afgelopen drie weken. Veel plezier! 


Onze opdracht bij tekenen vond ik erg leuk en mijn ballerina is wel gelukt, vind ik. Dit is trouwens niet getekend, maar uitgesneden, vandaar dat de lijnen niet perfect zijn. 

Lekker een avondje ontspannen in bad met de Candy Mountain van Lush! Je kunt daar hier een review over lezen.

Mijn favoriete nagellak van de Hema en een filmpje kijken!

Regenboog!

Mama had twee repen Milka Oreo meegenomen, daar maak je me altijd blij mee!

In de Winterefteling sneeuwde het al! 

De winterefteling is 's avonds nog mooier. Er waren hele gezellige kampvuren met muziek, heerlijk!

Uiteten bij een Indonesisch restaurant, het toetje was het lekkerst! Ik nam pistache ijs met warme kersen.


Ik ging naar MeidenMagazine live met Romy en het was erg leuk! Hier zie je The United en stonden we bijna achteraan, maar bij onze favorieten stonden we helemaal vooraan!

Kamer winter-proof maken. Het is zo gezellig geworden met alleen deze schattige lichtjes al! 

Ik hoop dat jullie mijn photodairy weer leuk vonden!
Liefs.

4 opmerkingen:

  1. Hmmm Milka Oreo, die smaak is echt heel lekker! En heerlijk zo'n bad vol met schuim!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit! Oh de winterefteling, is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een sfeervolle foto's allemaal - heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...