vrijdag 6 december 2013

PRETTY BLOG | BLOGNROLLER

Dit keer krijgen jullie op vrijdag een Pretty blog artikeltje te zien. Ik had het deze week heel druk met Sinterklaas en mijn verjaardag, dat zorgde er dus voor dat ik woensdag dit artikeltje niet kon plaatsen.
Ik zet vandaag de blog van Tessa in het zonnetje. Je kunt hier klikken om haar blog te bekijken en in dit artikeltje zal ik iets over haar en haar blog vertellen. Kijk je mee?


Tessa is een 20-jarige fashion, beauty en lifestyle blogger. Sinds een paar dagen heeft ze deze winter lay-out wat ik erg origineel vind.
Tessa schrijft over verschillende dingen op haar blog. Ze heeft een erg leuke schrijfstijl en vaak mooie en sfeervolle foto's. Ik vind vooral het uiterlijk van haar blog ontzettend mooi. De 'Read more' heeft een mooi lettertype en de kleuren spreken mij erg aan.
Ook heeft ze al veel bereikt in een halfjaar met haar blog. Haar blog heeft al veel volgers, maar toch wil ik nog even zeggen dat het echt geen kwaad kan om even op haar blog een kijkje te gaan nemen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Kende je deze blog al?

Liefs,
Kikki.

12 opmerkingen:

  1. Ik kende haar blog nog niet. Ik ga er meteen eens een kijkje op nemen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik kende hem al!
    Leuk is ie wel ja (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kende hem nog niet, maar leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je op deze manier blogs in het zonnetje zet! :) Ik ga eens een kijkje nemen!

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende de blog nog niet, meteen even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik kende haar al, super leuk!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kende haar al wel maar ga nu nog een keertje kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah zo lief, bedankt voor dit leuke artikeltje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ah ziet er goed uit en wat lief dat je dit hebt gedaan
    nog een hele fijne december maand!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het plaatsen van een reactie, ik ben er erg blij mee en lees ze allemaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...